• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • strumpan123
    Frozen skrev 2013-10-07 11:28:17 följande:
    Jag jag såg precis att du skulle göra vul i samma vecka :) Förra gången gjorde vi vul i v7+2 och då såg man en tydlig böna med tickande hjärta, så jag förväntar mig verkligen att se något denna gång med. Den 15/10 är det dags. 

Spännande =)) längtar
  • Phlippan87

tycker ockå vi är lite väl restriktiva i Sverige. Att gå nästan halva graviditeten och kanske upptäcka ma som skett redan kring v.6 kan verkligen inte vara kul, när man skulle kunna upptäcka det 6-10 veckor tidigare

WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
  • Cakes

Någon mer än jag som har "stickningar"/"ilningar" i underlivet (på vänster sida)? Det började lite smått under gårdagen i takt med att växtvärken i magen minskade... mår inte heller lika illa som jag gjorde hela förra veckan. Kan inte hjälpa att bli orolig, trots att jag vet att det inte går att göra något åt det om det skulle vara mf :(

Är i början av vecka 5... 

• DevilsDaughter

Cakes: Stickningar har jag också känt av.. Men inte så mycker och inte så många gånger. Jag är också orolig mycket.. Har bara testat svagt positivt på BIM och sen inte testat mer efter det. Funderar på att testa igen bara för att se om det är starkt nu.. Nu har det ju ändå gått några dar..

• GrabbarnaOchJag
    DevilsDaughter skrev 2013-10-07 11:44:35 följande:
    När ska man ringa till mvc för inskrivning? Har ni gjort det direkt när ni plussat eller väntat lite?
    har inte gjort det ännu.. har inte bestämt mig för vilken mottagning jag vill ha.. :) Är i vecka 6
  • Cakes
    DevilsDaughter skrev 2013-10-07 11:41:41 följande:
    Cakes: Stickningar har jag också känt av.. Men inte så mycker och inte så många gånger. Jag är också orolig mycket.. Har bara testat svagt positivt på BIM och sen inte testat mer efter det. Funderar på att testa igen bara för att se om det är starkt nu.. Nu har det ju ändå gått några dar..
    Nej, det är inte så mycket för mig heller. Kände det lite igårkväll och nu under dagen har det liksom ilat till några gånger. Lite samma känsla som jag kan få ibland då jag har mensvärk.

Haha, jag testade svagt på BIM - 1, starkade på BIM, samma styrka BIM + 1, tog ett Clearblue digitalt BIM + 2 som visade "gravid 1-2 veckor" och tog även ett test BIM + 5 för att se. Då var strecket superstarkt! Haha, nojiga jag! Men nu har jag bestämt mig för att inte testa igen förrän om två veckor, och sen är det två veckor kvar till inskrivningssamtalet. Med andra ord, jag ringde redan nu. Tänkte att det var lika bra :)

GrabbarnaOchJag skrev 2013-10-07 11:43:45 följande:
    jag tycker att det sticker, ilar och ömmar rätt så ofta... känner mig inte orolig för det :)

Okej, känns bra att veta att alla känner lite samma. Det gör mig mindre orolig :)
Svar på tråden Bf Juni 2014