• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • DevilsDaughter

strumpan: Segt när man faktiskt anstränger sig för att va tyst! Det är ingen annan i lägenheten han hör då som har tror är du fast det inte är så?

Missmf: Ja, då är det ett rejält hopp till 12 veckor. Då KAN de ju inte gå efter senaste mens! Va härligt det låter! Det är så nytt då alltså:) Då förstår jag att du inte hunnit fundera över KUB!

• strumpan123
    DevilsDaughter skrev 2013-10-07 16:25:32 följande:
    strumpan: Segt när man faktiskt anstränger sig för att va tyst! Det är ingen annan i lägenheten han hör då som har tror är du fast det inte är så?

Missmf: Ja, då är det ett rejält hopp till 12 veckor. Då KAN de ju inte gå efter senaste mens! Va härligt det låter! Det är så nytt då alltså:) Då förstår jag att du inte hunnit fundera över KUB!

Ja jag får fråga det nästa gång jag pratar med honom, han lyssnade inte alls när jag sa att jag försöker vara tyst. Tråkigt.
  • MissMf
    DevilsDaughter skrev 2013-10-07 16:25:32 följande:
    strumpan: Segt när man faktiskt anstränger sig för att va tyst! Det är ingen annan i lägenheten han hör då som har tror är du fast det inte är så? Missmf: Ja, då är det ett rejält hopp till 12 veckor. Då KAN de ju inte gå efter senaste mens! Va härligt det låter! Det är så nytt då alltså:) Då förstår jag att du inte hunnit fundera över KUB!  

Ja precis :/ ska man ringa jättefort eller kan man vänta en vecka. Vill passera bim ändå känns mer säkert då på nått sätt.. :p ja han kom nyss o sa att alla hade frågat honom varför han va så glad i dag :) sötnosen
  • DevilsDaughter

missmf: Åh va gulligt! Jag ska nog vänta till måndag nästa vecka tror jag.. Då har jag passerat BIM med 1,5 vecka iaf. Åker utomlands på onsdag så kan kännas bra att ha bokat tid för inskrivning innan vi åker. 

strumpan: har också jättesvårt för att någon anklagar/skäller på mig.. Dock vet du ju att du inte har gjort något fel, så försök släppa det bara.. :) 

• Cakes
    bellzan skrev 2013-10-07 16:25:13 följande:
    Hallåjsan! Kan man hoppa in här? Plussade imorse och kan fortfarande knappt fatta det, men det är ju sant... just nu är BF den 19 Juni!
    Woho!
    Välkommen :)
  • Hallonmjölk
    bellzan skrev 2013-10-07 16:25:13 följande:
    Hallåjsan! Kan man hoppa in här? Plussade imorse och kan fortfarande knappt fatta det, men det är ju sant... just nu är BF den 19 Juni!
    Woho!
    Välkommen, du och jag har samma bf =)
  • EQ85
    DevilsDaughter skrev 2013-10-07 15:54:04 följande:
    EQ85: Gu va kul att det är du!!! Jag fick ju också en flicka 2011! Häftigt att vi är på det samtidigt nu! Kul med en trea! Detta blir fjärde för oss! Tog sig på första försöket vilket verkligen va chockerande med tanke på att de andra tagit god tid på sig. När är du beräknad?

Bf 12/6. Allt känns som att d ska gå bra denna gången.

Det blir 4e för oss med. Vi har sambons son här med.

3e barnet för mig.
  • DevilsDaughter

EQ85: ja just de ja! Det kommer jag ihåg nu när du säger det! Va kul! Började känna mig väldigt ensam om att skaffa en fjärde;)

• Hallonmjölk
    EQ85 skrev 2013-10-07 15:51:02 följande:
    Min bm vet att jag har stenkoll på äl osv så vi räknar enligt hennes men jag ver att jag.är -3 dagar.
    Så sa d nu när jag bokade vul på capio.
    jag har också capio. men här hade dom inga ultraljudsmaskiner.
  • rosii

Över natten gör mina bröst ont nu, damn! Tissevårtorna är off limit! Är så sjukt trött också att jag nästan somnar sittandes varje dag. Blir man piggare kanske med vitaminer? Det är extremt svårt att jobba natt nu med den här tröttheten :( riktigt jobbigt

Svar på tråden Bf Juni 2014