• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • DevilsDaughter

Miss Mf: Här är de ganska restriktiva med att det är sista mensen som gäller. Jag har stenkoll på min mens och ägglossning och vet exakt när min ägglossning stämde, och det stämmer inte när man räknar enligt sista mensen. Har alltid blivit irriterad över att de inte lyssnar på mig och ändå utgår efter sista mensen, så denna gången tänker jag "ljuga" och ändra min sista mens så att det blir rätt i förhållande till ägglossningen. Vill ha rätt datum från början.. 

• EQ85

Precis den tqnken jqg fick när jag såg ditt namn!!! Visst.är det jag

Fått två.flickor 2011 & 2012

DevilsDaughter skrev 2013-10-07 15:22:55 följande:
    Vilket härligt besked Lotta84!

EQ85: Har inte vi setts i en tidigare tråd för typ 3 år sedan? har du försökt bli gravid förut? Om så är fallet så kanske du minns en grupp här där vi va ca 4 stycken som försökte bli gravida under en lite längre tid. Ditt namn känns bekant, men det behöver ju inte ha varit du.. 

• EQ85

Min bm vet att jag har stenkoll på äl osv så vi räknar enligt hennes men jag ver att jag.är -3 dagar.

Så sa d nu när jag bokade vul på capio.

• DevilsDaughter

EQ85: Gu va kul att det är du!!! Jag fick ju också en flicka 2011! Häftigt att vi är på det samtidigt nu! Kul med en trea! Detta blir fjärde för oss! Tog sig på första försöket vilket verkligen va chockerande med tanke på att de andra tagit god tid på sig. När är du beräknad?

• MissMf
    DevilsDaughter skrev 2013-10-07 15:45:47 följande:
    Miss Mf: Här är de ganska restriktiva med att det är sista mensen som gäller. Jag har stenkoll på min mens och ägglossning och vet exakt när min ägglossning stämde, och det stämmer inte när man räknar enligt sista mensen. Har alltid blivit irriterad över att de inte lyssnar på mig och ändå utgår efter sista mensen, så denna gången tänker jag "ljuga" och ändra min sista mens så att det blir rätt i förhållande till ägglossningen. Vill ha rätt datum från början.. 

Jag skulle ju va i typ v.12 om man går efter sista mensen o fick första positiva i går (testmoman) :p o fick 1-2 på cb i dag.. Här får alla göra kub o ul i v.12-13 sen tror jag jag läste o sen rul.. Vet ju exakt när jag hade pos på äl testerna oxå.. Ja man vill ju ha rätt datum.. :/
  • DevilsDaughter

På mig diffar det 6 dagar, nästan en vecka, så jag vill inte riskera att få ett för tidigt RUL, förra gången fick jag i v 17(16+0) och var då nära att bli tillbakaskickad dit för att det var för tidigt, var ju egentligen bara i v 15+0. Det diffade ju då också.  Dock hittade de alla organen och lyckades kontrollera det de behövde kontrollera osv. Vill hellre att det sker rätt från början.

• DevilsDaughter

Missmf: Hur långt gången är du om du går efter ÄL-testerna? Va bra att få göra ett UL i v 12-13! Här gör man första och enda vid RUL, Gör man KUB här får man bara den billiga varianten, dvs bara blodprovet, det kallas inte KUB då, vet inte vad det kallas, men man gör bara blodprovsdelen på KUB. Ska du göra KUB?

• MissMf
    DevilsDaughter skrev 2013-10-07 16:00:19 följande:
    Missmf: Hur långt gången är du om du går efter ÄL-testerna? Va bra att få göra ett UL i v 12-13! Här gör man första och enda vid RUL, Gör man KUB här får man bara den billiga varianten, dvs bara blodprovet, det kallas inte KUB då, vet inte vad det kallas, men man gör bara blodprovsdelen på KUB. Ska du göra KUB?

Är i v.4, 3+2 om jag gå efter äl o fick gravid 1-2 på cb digital.. Ja det tror jag att jag ska göra, har inte diskuterat med sambon än, väntar på att han ska komma hem från jobbet o kramas med mej o titta på dom fina testerna!! :)
  • strumpan123

Fan va jag börja böla nyss..grannen skällde ut mig..eller skällde gjorde han inte men han sa åt mig att jag är högljudd fast jag inte är det.
    Jag sa att jag sänker så jag knappt här nå ljud på när jag ser film men nej vi pratade för mycket och hade fest i helgen trodde han och spelade hög musik....
    Tur jag kunde hålla mig ett tag, skulle uträtta ett ärende men det brast när jag kom in igen. usch
    Jag vet att han har en bebis och faktiskt sänker så jag knappt har ljud på kvällarna för att vara snäll å så får man det här slängt i ansiktet...tack så jävla mycket liksom... 

Svar på tråden Bf Juni 2014