BF i juni 2014- Vallentuna/Täby
Hej, Jag har precis plussat och skulle vilja följas åt med för som har beräknad födelse i juni 2014. Som också bor i Vallentuna/Täby Jag är 36 år och detta blir mitt 3e barn. BF 14 juni 2014 Jag bor i Vallentuna
Hej, Jag har precis plussat och skulle vilja följas åt med för som har beräknad födelse i juni 2014. Som också bor i Vallentuna/Täby Jag är 36 år och detta blir mitt 3e barn. BF 14 juni 2014 Jag bor i Vallentuna
Kom rött blod som jag fick torka bort genom att torka några gånger. Har efter det haft kramp men hoppas att allt är ok
Har i inte kommit mer blod. Men mår super illa, vilket är ju egentligen ett positivt tecken men såååå jobbigt!
Tyvärr mår jag illa även med postafen 2ggr per dag. Ska försöka hålla ut lite till men lär säkert bli till att åka till läkaren och få lergigan.
Japp då har mitt hyperemisis gravidarum satt fart. Jätte illamående hela dagarna men värst på kvällen. Tur man är känd hos MVC sedan tidigare jobbig graviditet så jag fick recept utskrivet per telefon.
Nu kommer det ta 2-3 dgr för kroppen att anpassa sig sen kommer det bli hanterbart de resterande 7 mån, dock försvinner inte illamåendet helt trots tabletter.
Stackars dig! Jag mår också illa, mest om kvällarna. Men jag har bara spytt på morgonen av någon anledning.
Jag har gått och lagt mig vid 19-20-tiden hela denna vecka då jag inte klarar av att vara uppe. Fy för detta. Jag ligger just nu i sängen då jag inte klarar av att sitta uppe... Kul fredagskväll...
Hej Jag bor också i Vallentuna, väntar barn i slutet av mars 2014. Har tvillingar som är födda mars 2011 och en stor pojke på 15 år. Kul att läsa lite om er:)
Legat inne på Danderyd sedan i måndags för uppvätskning.
Igår åt jag för första gången på 3 dgr.
Kul nästan hela tiden.