BF i juni 2014- Vallentuna/Täby
Hej, Jag har precis plussat och skulle vilja följas åt med för som har beräknad födelse i juni 2014. Som också bor i Vallentuna/Täby Jag är 36 år och detta blir mitt 3e barn. BF 14 juni 2014 Jag bor i Vallentuna
Hej, Jag har precis plussat och skulle vilja följas åt med för som har beräknad födelse i juni 2014. Som också bor i Vallentuna/Täby Jag är 36 år och detta blir mitt 3e barn. BF 14 juni 2014 Jag bor i Vallentuna
Jag lider med dig. Fy, jag som tycker jag mår hur dåligt som helst men förstår att du mår mycket sämre. Förstår att du måste vara helt sjukskriven nu?
Hej Jag mår bra, förutom jäkligt ont i ryggen. Hade tvillingar förra graviditeten, så denna är dock lättare. Har gått upp lite för mycket i vikt, men det går man ju av sig sen förhoppningsvis.
Blev sämre igen men provade akupunktur och nu har det blivit bättre igen...
Äter dock fortfarande 2 olika mediciner 3-5 ggr per dag. Men nu kan jag ÄTA!!!
Ja jag äter mackor och dricker apelsinjuice!
De trodde också att jag bar på tvillingar för jag mår så dåligt med det var bara en på vul.
Varit sjukskriven nu sedan i slutet av oktober och kräks varje dag, vissa dagar mer andra mindre. Sover och ligger hela dagarna men kräkningarna kommet ändå.
Skit jobbigt och börjar också ta på psyket nu!
Jag mår mycket sämre denna gången än med grabbarna. Kan ju alltid hoppas att det blir en flicka denna gång!
Har jätte problem med magmunnen.