• Marzy

En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg

Hej

Jag är 37 år och plussade idag. Har bf 12 juni. Så spännande! Väntar mitt andra barn. Har en dotter som blir 2 i december. Bor i gamlestan med resterande gängmedlemmar :) 
    Hade varit så kul att följas åt några stycken och även kanske träffas så småningom och ha lite fikastunder ihop.
    Vad sägs! :) Häng på! 

mamma mu
  • Svar på tråden En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg
  • Marzy

Å vad roligt! Grattis! Har du några barn sedan tidigare?

• Marzy
    Marzy skrev 2013-10-06 20:11:47 följande:

Å vad roligt! Grattis! Har du några barn sedan tidigare?

Sorry såg att de va ditt första..

Vad spännande! :)
  • Marzy
    Scilla Musse skrev 2013-10-06 20:31:58 följande:

Plussade för en vecka sedan, BF 5 juni med första barnet. Jag är 35 och bor i Lindome.

Å spännande!;)

Har du fler barn?
  • Marzy
    Marzy skrev 2013-10-07 07:19:07 följande:
    Å spännande!;)

Har du fler barn?
    Förlåt mig...

Skriver med mobilen och ser inte meddelandet.. Såg nu de var första'

Vad roligt !

Jag var också 35 med mitt första barn! Har inte varit intresserad tidigare av att skaffa... Skönt man fått sett världen innan.

Varför har du väntat om man får fråga?:)
  • Marzy
    Oa82 skrev 2013-10-07 08:55:44 följande:
    Hej! Här är en till som plussat. BF 10 juni. Jag är 31 år och bor i centralt. Vi har en son som blir 2 i slutet av januari. 
    vad kul! Min dotter blir 2 den 4 december :)
    Hur känner du nu i magen? jag minns inte när illamåendet började?  
    mamma mu<3
  • Marzy

Någon som redan berättat? Jag är så dålig med hemligheter så jag sa till mina föräldrar och syskon igår.. Sen får man hoppas lillis stannar i magen.. 

Vet ni när de är dax att kontakta mvc? 

mamma mu<3
  • Marzy
    Scilla Musse skrev 2013-10-07 09:41:12 följande:
    Jag har inte träffat rätt pappa till mina barn förrän för ett par år sedan. Så det har inte varit aktuellt med barn tidigare.
    b
    Jag har i princip inga symptom än utom att kaffe inte längre är lika gott.....
    Jag hade en lite konstig händelse för jag träffade en kille den 28 september 2010 ochtblev gravid nästan direkt.. ville ju inte ta bort då jag var såpass gammal.. funkade ju inte med denna karl så jag separerade strax efter att min dotter föddes.. 
    Min drömprins och "pappa" till mitt barn idag (eftersom hennes biologiska inte bryr sig) är en fantastisk människa som jag väntar barn med nu.. De som är spooky är att jag träffade honom samma dag alltså den 28 september 2012 och vi förlovade oss 28 september 2013 .. 
    Dessutom att vi väntar vårat gemensamma barn nu...  

Precis som jag skulle träffat min nuvarande först :)
    mamma mu<3
  • Marzy
    Oa82 skrev 2013-10-07 09:51:44 följande:
    Det molar lite i magen men inget mer så jag tror nästan att jag inbillar mig :) Men det var ett jättestarkt streck på stickan så det var ingen tvekan. Plussade i torsdags. 

Jag mådde nästan inte illa alls i min förra gravidiet. Men nu är jag för tillfället superförkyld. Har något virus som satt sig på trumhinnan så jag äter penicillin. Så det där med måendet är lite svårt att svara på om det är viruset eller graviditeten.

Jag ringde till MVC idag och fick tid den 30 sep. Var går ni andra? Vi valde gibraltagatans mvc den här gången. Förra gången hade vi barnmorskegruppen och var supernöjda. Men det är mer praktiskt med gibraltagatan den här gången.
    min mage molar utav hell! haha och ryggen med..

Jag är åxå dunderförkyld... hostar som en galning och näsan är helt täppt...   De vill lixom inte ge med sig heller... har varit dålig i en vecka med och de verkar bara bli värre med hostan så jag får väl gå snart till läkaren och kolla så jag inte är på väg till lunginflammation eller nått... 

Jag bor ju i gamlestan så jag var med mitt förra på mvc här... känns smidigt då de är såpass nära.. 
    mamma mu<3
  • Marzy
    skallfll skrev 2013-10-07 18:56:39 följande:

Jag har berättat för min stora syster samt en vän på jobbet, har också jätte svårt för att inte berätta. Skall till mvc i morgon på inskrivning.
    Ok.. Man kanske ska ringa dit då och boka tid :) trodde inte man kom dit förrän v 11
Svar på tråden En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg