• Marzy

En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg

ThessaLi skrev 2013-10-23 10:22:46 följande:

Jag har provat med postafen men de har inte haft samma effekt som vid förra graviditeten tyvärr så här illa var aldrig illamåendet då :( Är det någon som vet om man får gå i mammagrupp på annan mvc än där man träffar sin barnmorska? Isabelle, ja jag bor nära vallhamra, Dudå?jag har en två åring, så du har redan en bebis hemma va mysigt!!

Då kan våra barn leka någon gång .. Har inga jämnåriga min dotter umgås med privat. :)
  • Marzy

Jävla ryggskott säger jaaaaaaaaag!!! Ursäkta utbrottet men fan va ont jag har. De strålar fram med så blir orolig att de ska va nått med bebisen.. Gah!!

• Marzy
    joemal skrev 2013-10-24 07:04:25 följande:

Uscha, hoppas det går över och att bebisen mår bra. Själv vaknade jag av molvärk i mage inatt och istället för att avfärda det som växtvärk, så låg jag sömnlös och oroade mig. Önskar att man kunde ha ett litet titthål in i magen så att man kunde kolla att allt faktiskt var bra så fort man börja oroa sig...
    Ja tänk om man kunde de...

Idag känns de lite bättre i ryggen så hoppas de går åt rätt håll..
  • Marzy

Tycker de är lite svårt att hänga med här inne så startade en grupp på Facebook

Fikagruppen 2014

Gå med där !:) den är sekretess och kan bara läsas av medlemmar.

• Marzy

Ni kan väl testa igen.

Konstigt annars...

Får kolla med datorn i annat fall om de är någon inställning jag missat.

• Marzy
    Gbgmamma skrev 2013-10-24 21:35:06 följande:

Marzy skönt att ryggen är bättre

Vill du åxå gå med i fb gruppen?
  • Marzy

Vad konstigt... De står att gruppen är synlig men att ingen kan se medlemmar är vad som skrivs.

Nu är den öppen gruppen i alla fall så kan ni bli medlemmar så låser jag den sen igen innan de skrivs i den.

• Marzy
    Isabelle14 skrev 2013-10-26 10:39:50 följande:

Kan inte någon lägga till mig där! Heter Isabelle Lejdfelt Skrattande

Hihi såg vi har gemensamma vänner.. Lovisa och catja paulsson :) vet inte hur man lägger till. Ska kolla om de går med datorn .

Har öppnat gruppen så de går att hitta nu!:)
  • Marzy

går inte lägga till  när man inte är vän med personen på fb.. så antingen så söker ni upp gruppen nu när den är öppen.. eller så addar jag er på min och bjuder in er den vägen.. 
    Marcela Marzy Hejl på fb 

mamma mu<3
Svar på tråden En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg