Insemination hösten 2013
Fick idag se en liten ärta med tickande hjärta. Är nu i v 9 (8+2). Blödningen kunde ha varit en tvilling... lite osäkert men såg så ut iom livmoderformen.
Grattis allelie!
Håller tummarna för dig swn!
Idag var jag hos doktorn o kollade mina äggblåsor. Allt såg bra ut o fick tid på fredag igen för koll.
Skånetös: tror de stänger slutet på maj. Fick höra att Hans ska gå i pension snart och att de hade jättemycket att göra. Hoppas ni hinner med en omgång till.
Skånetös: Hans är den bästa. Mårten var osäker på om de skulle få in någon för Hans sen eftersom de högre makterna tyckte att vi som behöver deras hjälp kunde betala själva för denna behandling. Så förstod jag honom. Hoppas jag har fel.
Skånetös: tror han menar själva inseminationer och vi som redan har barn. Ni som inte har barn kan ju få remiss till Ivf. Håller tummarna för att det ska fortsätta som vanligt.
Adina15: visst får man göra sina behandlingar utomlands men de högre makterna är inte så glada för att de svenska läkarna har ett samarbete med de utländska eftersom alla ultraljud och mediciner skrivs ut i Sverige så vi får det på högkostnadskydd. Hade kostat massor om man skulle betala för medicin och ultraljud utomlands . Hoppas du inte missförstod mig.
clin: Igår var jag på äggplock. var så himla orolig för att det skulle göra ont men känds knappt inget. Dock mådde jag skitdåligt av smärtlindringen och kräkte en del sen sov jag resten av dagen. Imorgon rnger de och berättar hur det har gått med mina ägg. Hans trodde att de kanske kunde få ut 9 ägg men då var han osäker på de som var runt 10 mm men de fick ut 10 fina ägg och spermieprovet var kanon.