guldlock1980 skrev 2014-05-09 08:01:40 följande:
Adina: hihi, riktigt så långt har inte mina tankar gått ännu

Känner att jag behöver bryta ner den här processen i mindre delar och nu tänker jag mest på SPRUTORNA och alla HORMONER! Hjälp, jag kommer bli ett monster! Påverkas ju otroligt mycket av hormonsvängningar redan innan mixtrande med mina egna hormoner...
Om allt ser bra ut på ultraljudet dem 19 maj ska jag ta Procren-sprutan på kvällen. Och sen åker vi till Paris två dagar efter! Vill helst INTE ha massa konstiga biverkningar. Men det är som det är, inte mycket att göra något åt.
Har iallafall börjat tycka att hela den här resan känns ganska spännande

Nu är jag sugen på att testa något nytt! Hur går det för dig, blir det Danmark igen innan sommaren?
anno81: håller tummarna för att allt går bra och att det blir återföring nu snart! Spännande! Är det ert första ivf-försök?
Ja det är vårt första försök. Måste säga att denne behandling har varit lättare än när man skulle göra insemination. De ringde précis från danmark. Jag hade tyligen så mina ägg som redan hade delat sig 5-8 celler så de undrade om jag var intresserad av att odla till blastocyst(hur det nu stavas) så vi tackade ja så vi ska dit på söndag istället.