clin skrev 2014-04-24 11:03:53 följande:
Fick att besöket kommer ske inom två månader på rmc malmö. Så vi valde att inte göra en fjärde insemination, o låta kroppen vila istället inför de som komma skall. Har läst tråden sporadiskt. Ska även på en träff genom föreningen ofivilligt barnlösa, ska bli skönt o träffa andra i samma sits som kämpar för en bebis. E så nervös inför ivf..... Hur går de själv? Kram
skönt att det närmar sig för er! Har du gjort alla prover som ska vara klara inför ivf?
Jag var hos emma för en vecka sedan så hon skrev vår remiss till ivf I danmark. dock är min man rökare vilket danskarna ej var så glada för men hon trodde det skulle gå bra. hon såg en stor äggblåsa och sa att jag förmodligen skulle få en sen ägglossning, var på dag 20 då, men att slemhinnan inte var riktigt Mogen. därför tyckte hon att jag skulle börja med synarela som idag.
imorse fick jag mens!? har aldrig fått tidig mens. så jag fick jaga fatt emma igen och förklara att mensen kom 8 dagar fore vad vi hade planerat så hon fick ringa Hans och rådfråga. vilken circus! Till slut ringde hon tillbaka och sa att jag skulle strunta I sprayet och börja med 150 gonal f imorgon och sen ett återbesök på onsdag för att börja med orgalutran o kolla äggen. känns som det går snabbt nu och vi har inte ens fått ett ok från danmark

.