Insemination hösten 2013
Skånetös : jag har slutet på januari. Emma ringde aldrig så jag ringde en privat klinik i Kristianstad som har samarbete med csk. Fick dock ett brev förra veckan med en tid till Emma men jag avbilade den.
Skånetös : jag har slutet på januari. Emma ringde aldrig så jag ringde en privat klinik i Kristianstad som har samarbete med csk. Fick dock ett brev förra veckan med en tid till Emma men jag avbilade den.
Fick lappen på måndagen att vi hade tid samma vecka när jag jobbade så den tiden finns ej kvar. Den klinik jag ska på imorgon ligger vid lindex. Kolla på kvinnomottagning .se
Tack ska ni ha. Blev inte många timmars sömn inatt så oroligsom jag var. Efter den första blicken på skärmen kunde vi konstatera att det var 2 små gryn i magen som rörde på sig och hjärtan som slog. Helt magiskt. Kan verkligen rekommendera denna läkaren skånetös om du inte vill vänta på tid hos Emma.
Hur har det gått guldlock?
Guldlock: klinikerna brukar vara ganska noga med att få så bra resultat som möjligt så hade min läkare också rekommenderat mig att prova på något nytt så hade jag gjort det. Någon gång måste det ju ta sig. Lycka till!
Skånetös: hur mår du? Har du fått göra ul ?
Va roligt skånetös ! Mina bröst har lugnat ner sig och även illamåendet fast jag har mina dagar då jag ligger pall o ber till de högre makterna. Magen har svällt rejält och putar ut. Svårt att dölja det. På måndag ska jag på inskrivning o på tisdag börjar jag jobba igen.
Stort grattis lillasofie!!!!!
skånetös: hur är det med dig?
Skånetös: usch för detta illamående! Mitt har försvunnit nästan helt. Tröttheten kommer o går. Ska på koll imorgon i Kristianstad o se hur det är med ungarna. Livliga små rackare är det i alla fall. Sist jag var där hade jag inte gått upp något, skönt, men mage har jag. Ser ut som när jag var i 6 månaden med sonen.