• sama12

Insemination hösten 2013

Tråkigt anno :(

• sama12

Idag ska jag på en första kontroll efter att ha påbörjat en ny omgång gonal. Håll tummarna att jag slipper bryta denna gången!

• sama12

Åh nej Guldlock!

Allt såg bra ut och jag ska ta gonal ikväll, ovitrelle imorgon och insemination på torsdag! Men när ska jag sluta med synarel? Glömde att fråga och han glömde att informera :/

• sama12

Tack för svar anno!
    Då tar jag ikväll och sen ringer jag dit imorgon och kollar innan jag tar morgondosen.

• sama12

Nu har jag tagit ovitrellen. Så sjukt spänd inför torsdag. Måste komma på nåt bra att göra imorgon efter jobbet. Mannen jobbar. Får väl åka och våldgästa nån så man skingrar tankarna lite.

• sama12

Insemination gjord nu.
    Två dryga veckor framför oss.
    Sista inseminationsförsöket innan sommaruppehåll.
    Men blir jag inte gravid nu så skickas remiss till ivf och läkaren trodde att vi kunde få komma dit innan sommaren.

• sama12

Nightrose: hoppas att det inte är nåt att oroa sig för.

Byttan: jag håller tummarna och hejar tillbaka!

Tack alla för tumhållningarna.

• sama12

Hade lite molande värk i tjejmagen hela dagen igår efter inseminationen och mer ont hela dagen idag. Hugger till och om jag sätter mig för fort hugger det till ordentligt.

Har ni med haft det?

• sama12

Grattis swn och tack för dagens skratt med ditt förra inlägg om fel ställning :)

Nu har det gått en vecka och en dag för mig sen insemination och jag känner mig PMS.ig som vanligt vid denna tidpunkten... Dryg vecka kvar nu.

• sama12

Och där kom jävla skitmensen.
    Denna gången trodde jag ändå på det då jag brukar få både ont och finnar ett par dagar innan :(

• sama12

Nu är remiss till ivf skickad.
    Någon som vet om hur lång kö det är i Malmö?

• sama12

Clin: har fått remissbekräftelse nu och där stod tre månader. Skönt att veta det för nu kan jag slappna av känner jag :)

• sama12

Clin: det är det verkligen!
    Men jag tror verkligen att det kommer en bli en bebis nästa år nu. :) både för dig och mig :)

Svar på tråden Insemination hösten 2013