• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • bullenochgrisen

Hihi ja här går det undan, även fast jag vill att tiden ska gå snabbare så jag slipper illamåendet och kanske kan äta riktig mat snart. Ska trappa ner på progynonet på söndag och sedan successivt därefter också med vaggisarna. Ska bli så skönt!

Gjorde du kub test/ nupp?

Förstår att det är tungt nu, är allt förberett och klart? Måste vara mysigt att boa , jag längtar redan :)

Bebisen kommer nog snart ska du se, passa på att njuta av magen för sen kommer du sakna den har jag hört ;)

Det är en väldig liten procent som föder på bf.

Längtar12345 skrev 2014-12-15 23:29:47 följande:

Åh vecka 10 redan. Det går allt undan. Då slipper du vaggvisorna snart. Själv har jag gått över i 6 dagar nu...... Väntan är riktigt seg nu! Bebisen vill ju aldrig komma ut. Dock medveten om att det är ett lyxproblem.

• dreamz
    azurea skrev 2014-12-15 23:03:53 följande:
    Trosskydd is da shit smile1.gif .
    Elle hur!!!! ;)
  • dreamz
    bullenochgrisen skrev 2014-12-15 23:22:47 följande:

Jag längtar efter mina fina spetstrosor och slippa ha dessa vanliga trosor på mig. Hormonerna strömmar och man kan ju inte finna sig vacker längre när man känner sig så äcklig med rinnande vaggisar mellan benen. Och när jag väl slutat med vaggisarna kommer jag säkert inte i mina fintrosor för då har väl magen växt till sig ännu mer. Gick in i vecka 10 idag! Träff med nya bm på torsdag på Mvc.

Härlig att det e snart inskrivning Bullen!!!

Ja att kunna njuta av graviditeten ordentligt å slippa massa tider med alla dessa mediciner!

Just nu lever jag mitt liv kring mina 5 alarm.. Hade det inte varit för dom hade jag glömt av alla tider för medicinerna ;)
  • dreamz
    Längtar12345 skrev 2014-12-15 23:29:47 följande:
    Åh vecka 10 redan. Det går allt undan. Då slipper du vaggvisorna snart. Själv har jag gått över i 6 dagar nu...... Väntan är riktigt seg nu! Bebisen vill ju aldrig komma ut. Dock medveten om att det är ett lyxproblem.
    Ett härligt lyxproblem dock!! ;) :D.

Har hört att" färdknäpparn" plus en låååångpromenad ska tydligen hjälpa ;).
  • dreamz

Hej tjejer!

Nu är jag oxå en ruvade

Tänkte på hur ni som ruvar gör med vitaminer? Är det något speciell vitamin ni tar?( för att öka chansen till att embryot ska fastna) Tål inte järn tabletter dock.

• azurea
    dreamz skrev 2014-12-18 14:25:34 följande:

Hej tjejer!

Nu är jag oxå en ruvade

Tänkte på hur ni som ruvar gör med vitaminer? Är det något speciell vitamin ni tar?( för att öka chansen till att embryot ska fastna) Tål inte järn tabletter dock.

ACO gravid innehåller det mesta du behöver. 2 tabl/dag.
  • dreamz
    azurea skrev 2014-12-18 17:12:38 följande:
    ACO gravid innehåller det mesta du behöver. 2 tabl/dag.
    Kan inte äta dom pga järnet som är i, jag tål inte järntabletter kom upp lika fort som jag svalt dem.. :(
  • bullenochgrisen

Grattis ruvare! Vilken dag har du testdag? :)

Är folsyra, de andra vitaminerna får du i via maten också. Jag åt omega 3 forte också men det är för att jag inte äter fisk.

dreamz skrev 2014-12-18 14:25:34 följande:

Hej tjejer!

Nu är jag oxå en ruvade

• dreamz
    bullenochgrisen skrev 2014-12-18 19:16:44 följande:

Grattis ruvare! Vilken dag har du testdag? :)

Är folsyra, de andra vitaminerna får du i via maten också. Jag åt omega 3 forte också men det är för att jag inte äter fisk.

Tack! :D

1/1 -15 är testdagen :)

Ja äter redan folsyra å omega 3 plus ska börja med blut saft i morgon! :))
Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014