• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • dreamz
    bullenochgrisen skrev 2015-01-02 20:02:05 följande:

Fyfan vad ledsen jag blir!! :'( fick ni något till frysen?

Nä vi hade två men det var bara ett som klarade upptiningen.

Men glad för det ändå.. Har för mig att färsk ET e bättre än fryst...
  • bullenochgrisen

Så kanske det är, får ni ett till försök av landstinget? Hoppas ni inte behöver vänta!!

dreamz skrev 2015-01-02 20:26:31 följande:

Nä vi hade två men det var bara ett som klarade upptiningen.

Men glad för det ändå.. Har för mig att färsk ET e bättre än fryst...

• dreamz
    bullenochgrisen skrev 2015-01-02 20:45:32 följande:

Så kanske det är, får ni ett till försök av landstinget? Hoppas ni inte behöver vänta!!

Får två försök till :)
  • bullenochgrisen

Åh vilken tur! Men jobbigt att behöva börja om :( men pepp pepp, nya tag! Nästa gång kommer det att gå vägen!!!! Det måste det göra!!

dreamz skrev 2015-01-02 22:47:07 följande:

• dreamz
    bullenochgrisen skrev 2015-01-02 23:05:34 följande:

Åh vilken tur! Men jobbigt att behöva börja om :( men pepp pepp, nya tag! Nästa gång kommer det att gå vägen!!!! Det måste det göra!!

Ja asså det jobbigaste är juh perioden dom trycker ner allt och man är i klimakteriet.. Älskar inte direkt nässprayen men det är för en bra sak!

Nu ska jag byta taktik... Första gången kännde jag mig sjukt nipprig å typ låg å vågade knappt röra på mig å kände efter hysteriskt noga om jag egentligen inte var gravid...

Nästa gång tänker jag leva som normalt tänker dock vara ledig den veckan jag gör ET.
  • bullenochgrisen

Det låter som en bra ide! Nu är du ju en erfarenhet rikare också :)

dreamz skrev 2015-01-04 06:49:58 följande:

Ja asså det jobbigaste är juh perioden dom trycker ner allt och man är i klimakteriet.. Älskar inte direkt nässprayen men det är för en bra sak!

Nu ska jag byta taktik... Första gången kännde jag mig sjukt nipprig å typ låg å vågade knappt röra på mig å kände efter hysteriskt noga om jag egentligen inte var gravid...

Nästa gång tänker jag leva som normalt tänker dock vara ledig den veckan jag gör ET.

• Längtar12345
    dreamz skrev 2015-01-02 22:47:07 följande:

Tråkigt att du testade neg dreamz. Men helt rätt inställning att ladda och fokusera på nästa försök. Ett starkt färskt embryo beställer vi till er!! Vet du när ni kan komma igång igen? Många kramar till dig!
  • dreamz
    Längtar12345 skrev 2015-01-04 15:43:00 följande:
    Tråkigt att du testade neg dreamz. Men helt rätt inställning att ladda och fokusera på nästa försök. Ett starkt färskt embryo beställer vi till er!! Vet du när ni kan komma igång igen? Många kramar till dig!
    Vet inte när vi ska börja igen.. Troligtvist får jag mer info nästa vecka eller veckan därpå. Vi är först i kön iaf! Fick blödningen idag iaf.. Bläää! Blev lite mer in your face när tant röd hälsar på!
  • Blomman701

Ska man sluta med trombyl om man får en oförklarlig blödning v 17+4? Någon som vet? Usch vilken dag det varit! Vaknade och satte mig upp, då kände jag något som rann till... mmm blod! Väckte maken och körde in till gynakuten. De kunde inte se något och blödningen avtog men nu ikväll kommer det blod igen. Inte lika mycket och inte så "våldsamt", vi har bestämt att vi avvaktar och ser om denna avtar eller om det blir värre. Har haft två uvi och är rädd att något spökar men inga tecken på infektion på gyn. Vill ju bara njuta av att äntligen vara gravid.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014