Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Dreamz underbart att du blivit en ruvare!!
Bullen, veckorna tickar på !
I inatt kom vår fina dotter till världen
kram
Nej du ska inte oroa dig, tror väl knappast att du halsar i dig corsodylen, du gurglar väl bara munnen med den och då är det inga problem ;)
Konstigt dock att hålet efter tanden inte läkt, jag drog ut min sista visdomstand för ett år sedan ca. Och det har läkt igen så det inte är ett tomt hål där längre.
Är du säker på att de fick ut allt?
Nu när du är gravid så ska man sköta munhygienen noga, man har lättare till både inflammation och hål :(
Slappna av och se till att göra någonting så du kommer bort från tankarna, man blir tokig i know ;) håll dig sysselsatt med spel på mobilen eller städa eller promenera. Det kommer gå bra :) man ska leva på som vanligt, i vanliga fall vet du inte om att ett ägg har befruktats inne i dig, du lever då på som vanligt. Gör likadant nu fast du vet ;)
Längtar grattis igen!!!
Att ruva inkl medicin kan upplevas samma som gravidsymtom. Ja pga intag av hormonerna. Du är ju kemiskt gravid så att säga!
Hoppas det blir bättre!
Åh alla dessa biverkningar, även trötthet och dåsighet är vanligt från Lutinus.
Hehe nää bara gurglar ;)
Jo jag gjorde en röntgen förra året då såg dom att det inget fanns kvar.
Ska försöka men det drar i livmodern känns som lite mensvärk.. Läste att det är en av biverkningarna från vaggisarna, någon som känts sån så tidigt i ruvningen ?
Gud så mysigt! Lycka till med ditt lilla knyte och njut :)
Allt gick fint! Blev igångsatt man en ballong och efter det tog de hinnorna, då kom värkarna igång och det hela tog 12 tim. Det känns helt overkligt. Jag kan ligga i timmar och titta på henne och fattar inte riktigt att hon verkligen är här. Kram
Hoppas det blir bättre!
Åh alla dessa biverkningar, även trötthet och dåsighet är vanligt från Lutinus.
Längtar grattis igen!!!
Att ruva inkl medicin kan upplevas samma som gravidsymtom. Ja pga intag av hormonerna. Du är ju kemiskt gravid så att säga!
Vill även passa på och önska alla en riktig god jul! Kraaam!
God jul!!!
Tror det är runt ruvardag 10 eller 12 som ägget fäster sig. Man kan få något som heter nidationsblödning då, men det är inte alla som får. Jag fick inte det, inte min väninna heller :)
Vill även passa på och önska alla en riktig god jul! Kraaam!
Ja lite därför jag känner mig neutral vill inte tolka in för mycket..
Men undrar lite om det är något som fastnat än ;). Är inne på ruvar dag 6 (eller hur räknar man? Jag räknar torsdags då jag fick ET som ruvardag1)