• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • Redan47

Spelar mig ingen roll om jag sätter mitt progestoron på toa hemma el borta. Handhygien är min viktigaste variabel bara. Det är som att föra upp en tampong typ... Fast enklare. Tycker jag. För mig.

• bullenochgrisen

Det följer med en pinne så den använder jag. Jobbar inom vården så handhygien är a och o i typ allt ;) arbetsskada ;)

• dreamz

Hehe jobbar oxå inom vården... Haha tvålen å handspriten är mina bästa vänner på jobbet ;).. Lite arbetsskadad här med.. Tvättar mig som en galning hemma oxå ;).

• dreamz

Tänker på dig idag bullen&grisen!!

Hoppas att ditt ultraljud går bra! Håller alla tummar å tår! :)

Kram

• bullenochgrisen

Tack snälla du! Nu har vi precis kommit hem efter VULet och allt såg så fint ut!! Vi fick se vår lilla bebis på skärmen och hjärtat tickade så fint så fint, helt underbar känsla, tårarna bara forsade längs kinderna, vilken glädje och lycka! Nu kan jag slappna av lite hihi :) bebisen var hela 2 cm stor hihi ;) kan inte lägga in ultraljudsbilden från ip-adress konstigt nog, ska se om jag kan från datorn sen. Annars finns den på min blogg: www.livetsstoramening.devote.se beräknad Till den 19 Juli :)

dreamz skrev 2014-12-11 07:02:07 följande:

Kram

• bullenochgrisen

Hur har det gått med ditt besök?? Håller hårt i mina tummar

dreamz skrev 2014-12-11 07:02:07 följande:

Kram

• dreamz
    bullenochgrisen skrev 2014-12-11 10:19:41 följande:

Tack snälla du! Nu har vi precis kommit hem efter VULet och allt såg så fint ut!! Vi fick se vår lilla bebis på skärmen och hjärtat tickade så fint så fint, helt underbar känsla, tårarna bara forsade längs kinderna, vilken glädje och lycka! Nu kan jag slappna av lite hihi :) bebisen var hela 2 cm stor hihi ;) kan inte lägga in ultraljudsbilden från ip-adress konstigt nog, ska se om jag kan från datorn sen. Annars finns den på min blogg: www.livetsstoramening.devote.se beräknad Till den 19 Juli :)

Åh jag blir varm inombords!! Vad underbart Bullen!!!! ;D en liten sommar bebis! ;D

Jag mätte 7mm å fått datum för insättning nästa vecka!! Hihi :D :). Så nu ska jag börja med vaggisarna på måndag ;).
  • bullenochgrisen

Hihi ja :) så håll humöret uppe! det kan visst gå på första försöket ;)
    Det var en sådan lättnad när vi fick se den lilla krabaten på skärmen och det fina lilla hjärtat. Jag är verkligen gravid nu!! det har varit så årt att ta in även fast jag mått illa och haft alla möjliga symtom så blev det så verkligt när vi fick se vår lilla bebis där inna och att an/ hon mår bra.
    Vi kallar den för Casper för på bilden så ligger han/hon platt å man ser inte konturerna och jag tycker den ser ut som lilla spöket Casper ;) ;)

gud så roligt att du är igång nu, nu är det nära!!!! :) :)
Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014