Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Spelar mig ingen roll om jag sätter mitt progestoron på toa hemma el borta. Handhygien är min viktigaste variabel bara. Det är som att föra upp en tampong typ... Fast enklare. Tycker jag. För mig.
Det följer med en pinne så den använder jag. Jobbar inom vården så handhygien är a och o i typ allt ;) arbetsskada ;)
Hehe jobbar oxå inom vården... Haha tvålen å handspriten är mina bästa vänner på jobbet ;).. Lite arbetsskadad här med.. Tvättar mig som en galning hemma oxå ;).
Tänker på dig idag bullen&grisen!!
Hoppas att ditt ultraljud går bra! Håller alla tummar å tår! :)
Kram
Tack snälla du! Nu har vi precis kommit hem efter VULet och allt såg så fint ut!! Vi fick se vår lilla bebis på skärmen och hjärtat tickade så fint så fint, helt underbar känsla, tårarna bara forsade längs kinderna, vilken glädje och lycka! Nu kan jag slappna av lite hihi :) bebisen var hela 2 cm stor hihi ;) kan inte lägga in ultraljudsbilden från ip-adress konstigt nog, ska se om jag kan från datorn sen. Annars finns den på min blogg: www.livetsstoramening.devote.se beräknad Till den 19 Juli :)
Kram
Grattis Bullen!
Hur har det gått med ditt besök?? Håller hårt i mina tummar
Kram
Tack Redan!
Grattis Bullen!
Tack snälla du! Nu har vi precis kommit hem efter VULet och allt såg så fint ut!! Vi fick se vår lilla bebis på skärmen och hjärtat tickade så fint så fint, helt underbar känsla, tårarna bara forsade längs kinderna, vilken glädje och lycka! Nu kan jag slappna av lite hihi :) bebisen var hela 2 cm stor hihi ;) kan inte lägga in ultraljudsbilden från ip-adress konstigt nog, ska se om jag kan från datorn sen. Annars finns den på min blogg: www.livetsstoramening.devote.se beräknad Till den 19 Juli :)