• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • Irma01

Jenkis, vad underbart!!!! Stort grattis och du har helt rätt inställning, att oroa sig hela tiden är inget alternativ!

Villsågärna tala om mirakel
    Stort grattis till dig med!

• NinaCamilla

Villsågärna: Ibland händer det mirakeln. Och det är helt möjlgt att bli gravid i 42-års ålder med dina egna ägg. Kanske blir det sällan men det kan vara också alla dina mediciner som har hjälpt - vem vet! Jag hoppas på att ni ser något i ultraljud.

• Juliette F
    villsågärna38 skrev 2014-02-10 10:59:05 följande:
    Eller kan det vara Fetet trots allt? Nä, det är nog inte möjligt. Ska på ultraljud imorgon iaf. Då får vi se om det är nåt som pickar där inne. Bör vara i v. 7 om det är mitt egna ägg. Har bara fått missfall/MA med egna ägg tidigare så oddsen är väl inte bra direktt men orkar inte tänka så långt ännu. Oj, oj... Är fortfarande helt chockad!!!

Får jag hoppa in i tråden lite och gratulera!! Skrattande Det är absolut möjligt att bli gravid vid 42 med egna ägg, jag känner flera som varit det - och ännu äldre - som fött friska barn. Det kan ju också vara graviditet från ditt FET, när det stod gravid 3+ veckor. Skrattande
  • Frk Röd

Stort grattis villsågärna38. Så fantastiskt!! Plötsligt händer det :)

• villsågärna38
    Irma01 skrev 2014-02-10 11:45:02 följande:
    Jenkis, vad underbart!!!! Stort grattis och du har helt rätt inställning, att oroa sig hela tiden är inget alternativ! Villsågärna tala om mirakel Stort grattis till dig med!

Tack Kram
  • villsågärna38
    NinaCamilla skrev 2014-02-10 11:45:33 följande:
    Villsågärna: Ibland händer det mirakeln. Och det är helt möjlgt att bli gravid i 42-års ålder med dina egna ägg. Kanske blir det sällan men det kan vara också alla dina mediciner som har hjälpt - vem vet! Jag hoppas på att ni ser något i ultraljud.

Tack Ja vem vet ! Äter ju inga nu bara så jag blir lite nervös men får vänta till imorgon först och se om lilla hjärtat pickar där inne. Kram
  • villsågärna38
    Juliette F skrev 2014-02-10 12:47:26 följande:
    Får jag hoppa in i tråden lite och gratulera!!  Det är absolut möjligt att bli gravid vid 42 med egna ägg, jag känner flera som varit det - och ännu äldre - som fött friska barn. Det kan ju också vara graviditet från ditt FET, när det stod gravid 3+ veckor.

Tack för dina ord! Känns skönt att höra. Har ju levt med uppfattningen om att min ägg varit skit i så många år så det är svårt att tro på detta. Inte varit gravid med egna ägg sen 2008. Herregud, tänk om detta skulle gå vägen!! Både gråter och skrattar idag!!! Kram
  • villsågärna38
    Frk Röd skrev 2014-02-10 13:10:50 följande:
    Stort grattis villsågärna38. Så fantastiskt!! Plötsligt händer det :)

Tack kära du! Kram
  • villsågärna38

Inte fått tag på maken ännu som sitter i ledningsmöte hela dan. Ska berätta ikväll ist då han har så körigt på jobbet idag men han kommer nog trilla av stolen. Det här var det sista vi trodde skulle kunna hända oss!!! Och går det inte även så är vi så tacksamma för detvi har iaf. Vilken bonus!!! Tack för att jag får bubbla lite här idag!!! Väntan till vulet imorgon känns nästan olidlig just nu. Kram

• Juliette F
    villsågärna38 skrev 2014-02-10 13:43:14 följande:

Tack för dina ord! Känns skönt att höra. Har ju levt med uppfattningen om att min ägg varit skit i så många år så det är svårt att tro på detta. Inte varit gravid med egna ägg sen 2008. Herregud, tänk om detta skulle gå vägen!! Både gråter och skrattar idag!!! Kram

Det räcker med ett enda guldägg sägs det ju Skrattande. Underbart!! Vilken glad överraskning för din man i kväll. Solig En barnmorska har sagt till mig att de flesta kvinnor kan bli gravida med egna ägg upp till 43. Efter det är det lite svårare, men inte omöjigt. Jag känner 3 som har blivit gravida och fött barn efter 42. Friska barn i samtliga fall, så du har goda chanser. Baby 
Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014