Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Jenkis, vad underbart!!!! Stort grattis och du har helt rätt inställning, att oroa sig hela tiden är inget alternativ!
Villsågärna tala om mirakel
Stort grattis till dig med!
Villsågärna: Ibland händer det mirakeln. Och det är helt möjlgt att bli gravid i 42-års ålder med dina egna ägg. Kanske blir det sällan men det kan vara också alla dina mediciner som har hjälpt - vem vet! Jag hoppas på att ni ser något i ultraljud.
Stort grattis villsågärna38. Så fantastiskt!! Plötsligt händer det :)
Inte fått tag på maken ännu som sitter i ledningsmöte hela dan. Ska berätta ikväll ist då han har så körigt på jobbet idag men han kommer nog trilla av stolen. Det här var det sista vi trodde skulle kunna hända oss!!! Och går det inte även så är vi så tacksamma för detvi har iaf. Vilken bonus!!! Tack för att jag får bubbla lite här idag!!! Väntan till vulet imorgon känns nästan olidlig just nu. Kram