Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Tar du några tilläggsmediciner Jenkis? Typ kortison och blodförtunnande?
Jenkins, men östrogen och progestoron?
O lycka till jenkins.. Tyvärr fall det för oss.. Jag vet inte vad det kommer sig.. att det inte stannar kvar.. Fick ingen blödning alls, o negativt på Stickan så undrar när kan det ha glitit ut. Skit på ren svenska.. Har gjort 6 ivf:er och ett äd men aldrig fått ett plus.. Någon som har tips..
Hur medicineras du? Tagit prover på immunologi? Pisci - teknik? Ålder på donator ? Bladtocyter? Har ni ägg kvar i frysen?
Jag kommer min tredje ÄD omgång, med mkt bra embryon, blactocyt, äter trombyl från start tillsammans m östrogen. Kommer börja med prednisolon dämpa immunförsvaret, 5mg sedan 10 efter ET . Icå en omgång antibiotika före. Troligen fragmin oxå efter eller dagen innsn transfer profylaktisk blod proppar i livmodern små vener. Beror lite på hur mina trombosutredning prover ser ut 1v före ET.
Om du läser lite från utlandets ÄD kan du se att antibiotika prednisolon och trombyl är standard plus blactocyter spec vid flera missfall.