Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.

Grattis till plusset Jenkis! Vilken underbar start på veckan.
Jenkis: Det är PLUS! Grattis och njut!vilken härlig måndag.
Tack alla gulliga er! Från och med nu har jag bestämt mig för att tro på att detta går hela vägen. Orkar inte vara försiktig och rädd för att jinxa, så jag har startat en gravidtråd
Välkommen dit ALLA! Kan inte länka härifrån...
Jenkins: grattis ! Plus är plus!
Idag UL blev ett UL och inte VUL - copierat bilder skickat till Riga - står 10.5mm! Kan det vara möjligt! Mäter dator annorlunda vid VUL ? Prover tagna, det var en upplevelse- ålderdomliga prylar och hon typ sög ut blod ur min hand, då hon inte hotta något art sticka i armen, och sprutade blodet i resp rör. Jg är super nöjd att blodet inte hann levra sig, denna gång !!!
Jenkis: Du är gravid!!! Supergrattis till dig!!
Kram
Här händer det också grejer!! Skulle fått mens för ett par veckor sen men tänkte att den strulade pga vårt fet vi gjorde i dec eller att jag hamnat i klimakteriet på riktigt den här gången. Tog ett test idag bara just in case och där står det Gravid 3+ veckor!!!! Jag är i chock, fattar ingenting!!! Suttit och stirrat in i en vägg här nu ett tag utan att fatta nåt!!! Herregud' kan det vara sant??? Mina egna ägg, hjälp jag är 42!! Oh My god...
Eller kan det vara Fetet trots allt? Nä, det är nog inte möjligt. Ska på ultraljud imorgon iaf. Då får vi se om det är nåt som pickar där inne. Bör vara i v. 7 om det är mitt egna ägg. Har bara fått missfall/MA med egna ägg tidigare så oddsen är väl inte bra direktt men orkar inte tänka så långt ännu. Oj, oj... Är fortfarande helt chockad!!!
Här händer det också grejer!! Skulle fått mens för ett par veckor sen men tänkte att den strulade pga vårt fet vi gjorde i dec eller att jag hamnat i klimakteriet på riktigt den här gången. Tog ett test idag bara just in case och där står det Gravid 3+ veckor!!!! Jag är i chock, fattar ingenting!!! Suttit och stirrat in i en vägg här nu ett tag utan att fatta nåt!!! Herregud' kan det vara sant??? Mina egna ägg, hjälp jag är 42!! Oh My god...