• Asjak

Första barnet bf i juli 2014

Alltime ta det lungt med flytten, gör mindre än du tror du orkar!

Vi flyttade i helgen och det mådde inte kroppen bra av, fick sammandragningar,foglossningar och små blödningar.

Idag kom efterskallret med skakningar och enorm trötthet.

Det är inte värt det utan va rädd om dig och bebis!!

• Asjak

17+2 idag och jag har en jätte mage och gått upp 6 kilo.....

Vart ska det här sluta :)

Jag börjar känna nu att det blivit mycket tyngre allting och att plocka upp saker på marken är lite besvärligt för magen är i vägen,jag har ett tungt fysiskt jobb så efter RUL nästa fredag ska jag berätta på jobb och även söka havandeskaps penning så ja kan gå hem i april om jag får, vilket inte borde vara ngra problem.

Är det ngn mer som fått stor mage?

• Asjak

Sjukskriven en månad från idag..

Klämde fingrarna i kassa skåpet på jobb (100 kilo tung dörr) så pek,lång o ring finger på höger hand brutna.

Och enda smärtstillande ja fick är panodil.

Heldag på akuten

Lite synd om mig idag :)

• Asjak

Lååångvägdit det måste va underbart att ha så "lite" kvar nu att renovera!

Vi har renoverat i sex år så nu ör huset sålt och vi ska bygga nytt ist

• Asjak

Imorgon ska vi på vårt RUL, första gången vi får bekräftelse om det är ngt där inne :)

Är i v 19 nu och är glad att bebis är på insidan nu när ja är sjukskriven och har handen i skenor!

• Asjak

jag gick in i vecka 20 idag.
    Bebis sparkar och leker som bara den inne i magen.

31/1 var vi på R-ultraljudet,moderkakan låg i fram vägg och barnmorskan försökte i en halvtimme att kunna se allt han behövde,men tyvärr var bilden för suddig pga moderkakan.
    så nytt RUL om två-tre veckor.

sjukskriven tre veckor till pga benbrotten,så dagarna går långsamt,men skönt att ta det lugnt

• Asjak

MiniV Vad härligt att du fått se ditt lilla pyre nu också :)

vi har bestämt barnvagn nu som vi ska beställa till helgen,blev en Emmaljunga Mondial De Lux.
    vi är väldigt långa båda två och gillar att vara ute i naturen ,dessutom var liggdelen större än genom snittet.

på tisdag är det dax för RUL igen,så spännande!
    hoppas på mer än ett kort denna gången

• Asjak
    LååångVägDit skrev 2014-02-13 11:51:29 följande:
    Precis, jag har kvar min bm plus att man går till specmvc! Ja jag är sjukskriven helt nu. Jobbade 50% fram till 1 feb men då gick de inte längre. Jag är alltid sjukskriven 25% pga ryggen. Du mena om husläkaren ska skriva remiss till spec mvc? Min bm gjorde de! Prata med henne!

Har varit på RUL idag men de gick inte riktigt som vi hade trott så just nu är jag bara ledsen. Ska tillbaka imorn :(
    Nej ;(
    varför måste du göra om det?

styrke kramar
  • Asjak

Lååångvägdit - Herregud jag vet inte vad ja ska skriva men mina tankar finns hos er och vi hoppas att det är en ofarlig cysta och prick dom hittat på eran skatt..

Massa kramar

• Asjak

Jag har också moderkakan i framvägg,jag kände dom första riktiga sparkarna i vecka 17,är nu i vecka 21.
    Nytt RUL på tisdag.

Låångvägdit jag tänker också på er extra idag,min man och jag pratade massor om er igår kväll och vi hoppas det allra bästa

Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014