• Asjak

Första barnet bf i juli 2014

Stödstrumpor is the shit!!

Kan inte gå upp ur sängen utan att ta på dom innan, mina fötter och ben har senaste veckan svällt till tjocka korvar!

Och fingrar och händer är inte direkt snygga heller :)

Ja har alltid haft en bild av att gravida är så vackra och hur romantiskt det är att vara gravid.... Om man bortser från foglossningar,sammandragningar,trötthet,hemorojder,stödstrumpor,raparna,fisarna,kissnödigheten,illamåendet,viktuppgången m,m ;)

Hur kan min make fortfarande tycka jag är attraktiv, ja känner mig som en uppsvälld strandad stånkande val :)

Tur att du är värd alla krämpor lilla bebis!

• Asjak

Idag är jag äntligen ledig från jobbet, herregud vad skönt och jag ska försöka att göra så lite som möjligt :)

Men blir nog iaf att baka sockerkaka och bröd och sedan stallet!

• Asjak

Vecka 32 idag, 62 dagar kvar :)

Som vi längtar efter dig lilla bebis!!

• Asjak

Jag blir så frustrerad på fkassan så det finns inte!!!

Dom vägrar ta ett beslut på om jag får gp eller inte förens min arbetsgivare skickat in min inkomst.....

Jag skulle ha gått from idag men får fortsätta jobba, dom borde ju veta om dom godkänner det eller ej men det kan dom tydligen inte svara på!!!!

Åhhhhh så sur jag blir

• Asjak

Nu är jag hemma hos maken till på tisdag då ska vi på ultraljud och sedan till barnmorskan, åhh längtar!

Igår skrev vi på ett hyres kontrakt på ett hus som är helt nyrenoverat på landet så om en månad flyttar vi :)

Dessutom fick vi sålt vår båt igår, vi vill ändå inte använda den nu när bebis är liten.

Idag ska vi till dragracing banan och kolla på muskelbilar, sedan till Falsterbo och äta glass :)

Underbart att sommaren börjar komma!!

Bebis busar massor i magen och håller sin mamma vaken, börjar få svårt att resa mig ur sängen och vända mig i sängen nu, medicin bollen är i vägen :)

Hur mår ni andra?

• Asjak

Ja vill inte heller vara med på facebook så jag stannar här.

Fy vad sexig man känner sig nu, jag är så svullen under ögonen av pollen allergin och i benen,fötter och händer av graviditeten.

Måste kissa hela tiden :)

56 dagar kvar nu och ja går in i vecka 33 imorgon och då är det TUL och barnmorskan!

Måste börja handla lite praktiska saker nu :)

• Asjak

Idag blir det TUL och barnmorskan, sedan har försäkringskassan lovat att idag får jag äntligen svar om grav penning.

Börjar få riktigt ont i ryggen och det trycker nedåt, ja håller tummar och tår på grav penning nu :)

• Asjak

Technicolour ja visst börjar det bli pirrigt nu :)

Var på TUL idag och bebisen ligger på -18% så blir fler ultraljud.

Sf måttet är 30 idag på v 32+1

Bebis hjärtslag låg på 145 och mitt blodtryck på 134/83

Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014