Första barnet bf i juli 2014
Är i lite chock. Finns inga tvillingar i nån släkt vad vi vet. Beror antagligen på att jag tog pergotime för att få igång ägglossningen.
Ikväll ska vi berätta för svärisarna.
Jag är kock i grunden men håller på att omskola mig för att så småningom komma in på förskollärarutbildningen. Just nu är det bara pedagogik jag läser :)
Inget att sträva efter kan jag säga, inte roligt att må illa hela tiden och inte veta riktigt om det bara är en rap eller om det är en spya på g :S Trött är jag jämt så det är inget jag har reagerat på ^^
Usch att det började så tidigt, för mig bröt det ut när jag var 20-21 även om jag alltid haft ont i fot/knä och lätt stukat mig osv. Det negativa med att få bra mediciner, när man väl slutar mår man piss! Värme, avslappning, vila, tränings-/stretchprogram, simning och ridning brukar underlätta för mig och däremellan får man bryta ihop och ta lite värktabletter.
Med tanke på allt snack här i tråden om illamående och matos osv; Vi har fått "order" om att fixa hemmagjorda köttbullar, revbenspjäll, julskinka och köpa sill till julafton. Känner inte alls för att göra det då jag mår så illa hela tiden och sambon dessutom jobbar heeela tiden :( Jag som inte ens tycker om att laga mat i vanliga fall tycker inte alls om allt matos nu :S
Sen har dessutom 3/4 av sambons däck på bilen blivit sönderskurna under gårdagen, God Jul liksom!
Åh vad roligt att få läsa sen när ni skriver hur alla reagerat sen när ni berättat :) Önskar er alla jättestort lycka till och god jul!
Va roligt att alla fått bra reaktioner! :)
Min man vill ta reda på det så det blir det för oss. Aangående vikt så har jag inte vägt mig för jag vill inte se siffran men jo jag har gått upp massor.. Angående vikten man "ska" gå upp så finns det inget bestämt, inget är fel alltså, min syster och min brors flickvän gick upp 25kg med sina, min moster gick upp 30kg och så vet jag många son bara gått upp 5kg.. Man kan inte välja själv. Det är vätska och allt möjligt som spelar in. Så länge man äter som msn ska och rör på sig lagom mycket så är det bra. Jag är inte alls nöjd med mig själv nu, var inte innan heller, men tänker inte börja hårdträna heller för att bli av med det mesta och samtidigt riskera något.