Första barnet bf i juli 2014
Hehe ja vi får hoppas att den blir någorlunda lugn om nätterna iallafall :) ja det är spännande! Inatt var jag med i en mattävling som man flyttade runt hela tiden :p haha
Idag kunde vi se och känna den lille-a hicka, magen hoppade konstigt och kändes som ett extra hjärta i magen sa min man :) mys att vi fick se o känna något för första gången! :)
Haha ja exakt! :p vad spännande! Tycker det är lika spännande varje gång att berätta för någon som inte vet än! :)
Jag hade en del bristningar sen innan då jag var väldigt stor för några år sen,men nu börjar dom bli röda i topparna vilket betyder att den växer då röda bristningar är nya :p så jag kommer vara helt randig sen :p
Nej febern är inte farlig för bebisen, får du 40 grader så får du åka till akuten både för din och bebisens skull. men annars kan du vara lugn. Vila mycket så går det snabbt över :) Passion: haha ja det är nog inget ovanligt :p
Vi shoppar med lite hela tiden! Vi anser att det är bättre att sprida ut kostnaderna så vi inte tar allt på samma gång sen :) vi skäms inte :p hehe, kul o handla! Idag köpte vi en söt liten kanin där man drar i dens nalle den har på magen så spelar den en melodi, den tänkte vi spela för magen varje kväll nu så känner den igen den sen när den kommer ut :)
Ja det låter ju jättebra! Vi hade dessvärre inte den möjligheten då min manövrar arbetslös innan. :p men nu sparar vi! :)