Första barnet bf i juli 2014
Gratulerar! :) välkommen!
Gratulerar! :) välkommen!
www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/ Här finns en svart ruta i mitten av sidan där det dyker upp em. bild, och där kan man trycka o se vad som händer inuti v för v :) tycker den är spännande att se :) min man gillade inte den alls dock, tyckte det var läskigt att se som det blir i mig och tyckte det såg obehagligt ut :p
Ja jag tycker med den är spännande :) jag har ett sånt bälte, för foglossning :) eller inte än men får det snart, det hjälpte min syster när hon hade foglossning så hoppas det hjälper mig och dig med!
Jag är 23 snart och min man är 27 snart :)
Jag vaknar med av att jag har ont i ryggen pga foglossning, men jag sover på rygg och man ska ju helst inte det! Men jag kan inte sova på sida ön :( även jag kissar en/två ggr per natt. Gravidklåda vet jag inte men min rygg har fyllts med plitor, och dom kliar så jag blir galen!!! Måste ha tröja på mig när jag sover annars kliar jag ihjäl mig på nätterna. :o
Ja väldigt konstiga drömmar, här om dagen drömde jag om förlossningen, att den gick jättebra och vi fick en liten flicka, hon skrek inte hon ville bara mysa, och ville inte amma första gången förrän dagen efter kl 11 på förmiddagen :p så min svärmor sa att det blir tvärtom, skrikig pojke som vill äta hela tiden genom nätterna hehe :p