Första barnet bf i juli 2014
Ja exakt så tänkte jag! Har heller aldrig haft det innan. Ja min bm sa art det är jättevanligt. Jag fick med canesten, tabletter, det är inte så lätt men hoppas det ska funka ändå :)
Ja exakt så tänkte jag! Har heller aldrig haft det innan. Ja min bm sa art det är jättevanligt. Jag fick med canesten, tabletter, det är inte så lätt men hoppas det ska funka ändå :)
Mycket flytningar har man vanligtvis när man är gravid, behöver inte bero på svamp. Mina flytningar var att där var små klumpar i flytningarna, annars brukar det klia och lukta illa med om man har svamp men inte alla som får alla symptom vet jag nu. Så nej det behöver inte klia. Misstänker du svamp då? Är flytningarna normala?
Dom sa till mig att salvan använde man om man har det utanpå och runt om, och tabletterna inuti. Tyvärr fick jag inuti. Hoppas jag med :)
Min syster födde före Bf med båda sina, det gjorde min mans syster också så det är nog 50/50 om man får tidigare eller senare. I en av mina gravidböcker står det att endast 5% föder på det utsatta Bf datumet man får, lite spännande tycker jag :p
Tråkigt att höra att du har ont! Känner igen det dock, jag har psoriasis artrit sedan många år tillbaka och numera foglossning också så har med mycket problem med smärta och sömn för tillfället. Man får se det positivt :) va roligt att ni ser rörelserna utanpå! :)
Gud vad roligt! :)
Exakt! Tom min läkare sa att man brukar bli bättre under graviditeten men nej inte vi, vi tillhör väl de låga procenten som inte blir det :p min man är väldigt noga med att jag inte får anstränga mig för mycket med. Tur vi har bra män ;) hehe lite mer sömn då får vi hoppas på ;)
Va roligt! Grattis :)
Jag har också hämtat boxen på babyproffsen. Den var ok, någon som jag gillade jättemycket var den man hämtar från apoteksgruppen! Jättefina saker i den! Ett tips bara :) Idag är jag jätteförkyld, feber, halsont och ont i mina muskler, har knappt kunnat sova alls inatt så går på extrabränsle nu. Tradigt att vara sjuk! Hoppas jah är frisk till helgen då vi firar min nyligen fyllda 4årige systerson :)
Man kan anmäla sig till att hämta gratisboxar på internet på olika ställen. Du kan googla gratis babybox så kommer det upp. Så är där lite småplock av tex blöjor, tidningar, nappar, tvättlapp osv. I dom :)