diskbråck
Hej! Ng där ute som har haft diskbråck o som blivit bra av kroppens egna läkning?
För snart tre veckor sedan fick jag ont i mitt v ben. värkte till början, men trodde att jag sträckt det. Sedan började jag krampa o den värsta smärtan jag vart med om. Har en jätte bra sjukgymnast med inriktning omt utbildning.
Hon säger att det här skall vi fixa. Är sjukskriven nu fram till nästa vecka. Blivit mycket bättre acceptabel värk som jag kan sova med.
Känns inte bra när jag skall böja mig eller vrida mig då illvärker det o strålar ner i benet. Skadan sitter på L4.
Kommer det att funka på jobbet? gör inget annat än att plockar upp varor blir att man böjer si helga tiden. Övar som attan min mag o ryggövningar men det kan ju inte ge resultat på en gång.
Jag är svag i hela min vänstersida som skadan sitter. Jobbigt är att jag inte hinner in på toa när jag är kissenödig. Detta har kommit i samband med ryggen är det vanligt?
Hoppas ng som genomgått denna resa som man kan bolla lite frågor med. Önskar inte min värsta ovän detta elände. Kram Rexie