Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Varför hatar folk SD?

Philipsson skrev 2014-02-12 19:51:16 följande:
    Vad har flugor med människor att göra? Folk som inte gör skillnad på flugor och människor, saknar en vital del: Hjärta.

Det där snacket om "överleva utanför livmodern" är ju bara svepskäl. De som är abortförespråkare, skulle ju stå bakom fri abort, oavsett vilken vecka det handlade om.

Antalet veckor är ju dessutom olika i världens länder. Det man kan hoppas på är ju att extremlandet Sverige börjar närma sig övriga länder, d.v.s. i förstone sätter gränsen vid v12, för att sen krypa än längre ner, för att till sist kriminalisera fosterfördrivningen, vilket naturligtvis är det rimliga.

Fast det är ju just det, foster är inte människor. Barn är människor, men foster är inte människor, och embryon är inte människor. Inte mer än vad varenda spermie eller menstruerat ägg är en människa. Ska du stifta lagar mot att onanera och ha mens också?
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Philipsson skrev 2014-02-12 19:45:15 följande:
    Men så citera någon då. Annars ljuger du ju (det troliga). Och räcker inte med nån skribent-vilken-som -helst, utan det ska vara en officiell representant för partiet.

Du kommer med en massa lösa påståenden, som du aldrig har täckning för. Pinsamt.
    "Trots att Sverigedemokraterna har avskaffat kravet på dödsstraff i sitt partiprogram, är ändå Sverigedemokraternas partisekreterare Björn Söder öppen för att dödsstraff ska kunna införas."

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=2719308

Björn Söder, så mycket mer representativ för SD kan man inte bli.
  • Dorian Ertymexx
    Philipsson skrev 2014-02-12 19:59:18 följande:
    Varför kallar du det för "abort" då?

Skulle hellre avskaffa såväl personnummer som barnbidrag.
    ---
    Vad tycker du om att kvinnor sjukskriver sig, av psykiska skäl, för att de har låtit fördriva barnet de bar inom sig?

Hur kan de må psykiskt dåligt, när det ju bara - enligt dig -, bara är en köttklump?
    Väldigt enkelt. De är lärda att det de gjort är något dumt, fel, hemskt. Sådana som du bidrar till att de mår dåligt.

Litet som när folk förr (och än idag) skäms för att onanera, eftersom det är "syndigt" och "fult". Jag lovar, de skäms inte för att de just dödat miljontals potentiella barn!
  • Dorian Ertymexx
    effemgea skrev 2014-02-12 21:09:34 följande:
    Visst, det är sällan det blir så tydligt som då. Tusentals kommentarer på avpixlat där man ger uttryck för sitt hat mot ett barn.

Jag tror inte att det är lätt att hitta ett annat exempel  där det framstår så tydligt vilka avgrunder de här personerna behöver ta sig över för att återvända till mänskligheten.

Nu ska det väl i rättvisans namn sägas att det fanns sverigedemokrater som reagerade mot pöbelns beteende på avpixlat.
    Synd att de inte syns oftare.

Och, känns litet cyniskt, men, frågan är också om de satte stopp av samvetsskäl eller för att idka "nolltolerans". Jag hoppas på det förra, men...
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2014-02-12 23:43:47 följande:
    Nej, att SD har en unken kvinnosyn är verkligen ingen nyhet. Jag känner mig teleporterad tillbaka till 40-talet när jag läser om vad de tycker kvinnor bäst duger till.

Modebranchen skulle visst lämpa sig särskilt för kvinnor. Jag får lust att köra upp min ena stilettklack i Hanssons språkrör.
    Urs, typiskt våldsvänstern att skriva sådana hemskheter, vet du inte att bara anonyma SD-fans får skriva så på nätet??? Gråter
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2014-02-13 00:43:17 följande:

Jag är varken eller, bara pissed-off kvinna. Det är ju dåligt med kvinnor i SD, men det är en gåta för mig hur de får tag på några överhuvudtaget.
    Som med invandrare som röstar på SD. Dålig koll, masochism eller massiv naivitet.
  • Dorian Ertymexx
    sjuttiofemman skrev 2014-02-15 11:56:19 följande:
    Bara nyfiken, ni som anser att www.interasistmen.se är en extrem och hatisk sajt, vad grundar ni det på?
    Innehållet baseras på screenshots från sverigedemokraternas aktivitet på internet, om det är extremt eller hatiskt så borde ni vända er inåt med kritiken. Det är inga påhitt eller falska anklagelser.

Däremot sprider tex avpixlat en massa rasism och kränkningar, inte minst via kommentarsfälten som ständigt står orörda trots grova påhopp om både våldtäkt och våld mot meningsmotståndare och invandrare. Där finns hatet!
    Och denna sajt stöttar Sd-politikern Kent Ekeroth..!
    Att visa på SDs övertramp anses av SD-fansen som hatiskt och extremt. Man ska dalta med de arma offerkoftebärarna, och formligen bära dem till makten, helst utan minsta kritik eller ifrågasättande. Är man inte helhjärtat med dem är man mot dem, nämligen, och då ska man skjutas, ja då ska man skjutas men inte på en skottkärra fram... Obestämd
  • Dorian Ertymexx
    sjuttiofemman skrev 2014-02-15 18:38:33 följande:

Jag vet :) Bara kul att få dem att hålla tyst genom att spela ovetande och ställa enkla frågor som de inte kan svara på utan att erkänna sin rasism eller främlingsfientlighet :)
    Meh, de är ju INTE rasister, för bara om man tror på raser, tycker att raser är mindre värda öppet, och är för eugenik är man rasist, annars är man bara "invandringskritisk", och det är minsann inte ALLS samma sak, trots alla yttre likheter... och inre likheter... Drömmer
  • Dorian Ertymexx
    Audhild01 skrev 2014-02-17 17:49:17 följande:
    Måste bara kopiera hit en kommentar jag läste på DN nyss, för den var så uttömmande och klok:

"Ett lands tillgångar är produkten av dess befolknings strävanden och umbäranden. Företagsamhet och framåtanda, disciplin och arbetsmoral har byggt den välfärdsstat som vi med rätta kallar Vårt Land. Det är på våra förfäders brutna ryggar som dagens välfärd vilar. Detta behöver inte betyda att man inte kan vara generös. Jag anser dock att man har rätt att avkräva nya invånare en liknande offervilja för att behålla välfärdsstaten, som ju oftast är orsaken till att man sökt sig just hit."

Jan Wiklund,         12:45, 17 februari 2014.                     

Fast det är ju de gamla invånarna som maskar mest. SD försöker ju hela tiden lura till sig pengar. De nya invånarna försöker, men får nobben för att folk som SD-are skrämmer upp arbetsgivare om "arabmuslimernas" fel och brister.
  • Dorian Ertymexx
    sjuttiofemman skrev 2014-02-17 21:13:13 följande:

Hur är jag hatisk? Ni brukar tramsa med de orden för att försöka tysta mig men ni kan aldrig bli konkreta.
    Jag avskyr sd's dubbla ansikte. Jag avskyr rasism och främlingsfientlighet.
    Hur är det hat? Ni kallar mina länkar för hatiska extremistsidor men kan inte konkretisera det.

Det jag gör är att påvisa att Sd är ett rasistiskt parti, det är inte hat. Förklara dig/er nu utan att använda er vanliga smutskastningstaktik.
    Om det 75-an gör är hat, så är SD rasister. Simple as that.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?