Varför hatar folk SD?
För hela tråden genomsyras genom att utmåla alla SD som likadana. Eller om man råkar tycka lika i någon fråga som SD, då blir man automatiskt placerad i SD facket.
Då det skrivs flitigt på FL i fler trådar att SD inte är ett stort parti och det är så få som sympatiserar med dom så ser jag inte hur MÅNGA och så OFTA säger och gör tveksamma och direkt vidriga saker.
Självklart blir det många om det handlar om 5 personer av 10 som beeter sig illa. Men är det 10 av säg 1 miljon som gör något olämpligt, så uppmärksammas det inte på samma sätt, men det kan ju vara lika vidrigt eller hur?
Jag själv tror att SD av allt skriveri och all uppmärksamhet av olika art, kommer att överaska och ta många på sängkanten i valet.
Varför är det så förbjudet att diskutera invandringspolitiken? Där ligger ett stort problem för alla dom andra partierna. Sålänge ingen vågar nudda vid ämnet så kommer SD att växa. Det är vad jag tror. Jag kan inte skåda in i framtiden, vilket inte många kan, så det mesta är gissningar.
Intressant. Så när SD talar om att invandare är överrepresenterade, så ska vi "lösa problemet", men om SD är överrepresenterade så kan "1 på miljonen vara lika illa"?
Varför alltid dessa dubbla måttstockar?
Och vilken lag förbjuder diskussion om invandringspolitiken? Vilket straff får man om man diskuterar frågan? Eller är det kanske så att det inte alls är förbjudet, utan tvärtom diskuteras livligt och ofta, men att det är en offerkoftetaktik?