Någon från Uppsala?
Hur går det tattines? Hoppas allt är väl!
Hur går det tattines? Hoppas allt är väl!
Neeej!!! Stackars er :( Det är verkligen det värsta som kan hända. Varför är det så orättvist? Beklagar verkligen :(
Jag hoppas verkligen att det tar sig igen för er och att det går vägen nästa gång! Alla tankar till er.
Fast mina tankar finns hos tattines nu, tänkte jag att ett glatt besked kanske kan höja stämningen lite. Men det känns konstigt att skriva om lycka efter det hemska som hänt :/
Jag var på vul i går och fick se lilla pytte där inne. Den sprattlade och vinkade! Allt såg bra ut, och jag är så långt gången som jag trodde (v10+0 då). Kändes otroligt skönt att den levde efter se kritiska veckorna, då min oro för MF inte ville lugna sig... Nu känns de dock mycket bättre :)
Hej allihopa, och god fortsättning!
Nilla: kul med barnvagn! Har alltid gillat Brios modeller. Vi kommer ta över sambons systers vagn, men jag vet inte ens vad det är för modell :P Blir spännande att se.
Jag gick in i v13 idag! Skönt, den mest kritiska delen är avklarad :) Nu vet större delen av släkten och alla är superglada. Det börjar bli verkligt nu! Jag och sambon pratar om vad vi kan förbereda redan nu, så man inte behöver köpa allt i juni liksom. Säng och vagn är klart iaf, det är skönt. Nu kollar jag Blocket nästan dagligen efter skötbord, selar osv ifall man hittar något fynd :) Vi ser det lite som en utmaning att komma undan så billigt som möjligt, haha.
Har ni börjat med några inköp?
På mig syns ingenting än, iaf inte på magen... Har dessutom gått ner 2 kg :/ Dock är brösten gigantiska, haha!