Gravidtråd för oss som är över 35
Grattis

Bjuder på en magbild idag
Är så j-a trött på magsmärtorna jag får av järntabletterna. Måste ju egentligen ta dom på grund av riktigt låga värden men blir sängliggande några timmar efter jag tagit skiten. Måste ju finnas andra alternativ....
Fick ringa hit särbon sen, låg o vred mig av smärta o tårarna bara spruta. Kunde inte ta hand om ungarna ens. Slutade iaf på toa en bra stund där jag bad till porslinsgudarna. Nu är det bara ett svagt molande kvar....
Aprikos ska shoppas! Vägrar ta neferix någonsin igen. Järndropp vore kanske en idé med....
Överlevde helgen men niferexen fick gubben, han anser att han behöver extra järn.. hittade några kartor hemoven? hos honom sen sist... vågade ta 2 st iaf... har skrivit ner värsta listan med järnrika produkter med som vi ska shoppa hem på tisdag...
Ska även ringa bm imorgon och kolla detta med järndropp alltså.. depån är ju så jäkla låg att jag misstänker att jag blir snudd på grottmänniska om jag ska få i mig det jag behöver innan september. Borde ju hjälpa lite på traven....