Gravidtråd för oss som är över 35
Imorgon blir det igångsättning så kommer garanterat gosa med nyfödd i helgen
Imorgon blir det igångsättning så kommer garanterat gosa med nyfödd i helgen
Underbart!!!! Lycka till
Tack alla
Uh, börjar bli nervös nu faktiskt. Undrar ju om det kommer gå fort igen. Sist tog det under 3 timmar. Och hur ska det gå med hostan under värkarna mm? Och efteråt
Jag hade grym hosta innan sonen föddes, men den försvann med och under förlossningen, kanske alla hormoner hjälpte till?
Dags att försöka sova
Uppdaterar er så fort jag orkar och kan
Fick en liten pojke idag han föddes 14:03, vägde 3390 g och 49 cm <3
Tack alla
Ska berätta mer när vi är hemma o jag kan sitta vid en dator. Det var den konstigaste förlossningen jag varit med om iaf
Plopp... Grattis
Har inte glömt dig, hållt ett litet öga på dig och följt din kamp mot nytt + och är så glad att det tagit sig igen
Så välkommen tbx
Kan nån skriva in mig på födda? 20 September pojke
Mobilsurfar...
Ska se om jag kan få ner förlossningen senare men den kan bli uppdelad i flera inlägg så ni vet
Hm... Börjar just undra om jagverkligen är näst på tur. Haft värkar hela dagen, ibland täta men mest runt var 10:e minut, varit extremt trött och frusen. Nu på kvällen avstannade allt. Jag blir tokig. Trodde att det skulle gå fort denna gång. :/
Hej på er, äntligen klart! Vi fick komma in till förlossningen 10.30 på fm & jag förstod att jag inte var lika öppen som sist men det gick himla trögt ändå fram till att jag var öppen 8 cm. Då bara small det till & vips var han ute!
Japp, en pojke! Det hade jag inte räknat med, haha. :) Kommer bild sen. Tack kära någon för yogaandning & lustgas! Provade akupunktur för första gången också, inte alls dumt.
Kom i säng vid två inatt så nu ska jag försöka sova lite till! :)
Igår kom min lilla busunge till världen i rasande takt. Från att vara öppen 3 cm och 2 cm tapp kvar var han ute på mindre än en timme. Sanslöst men det gick bra trots allt. Kram till er alla!
Hej från bb! Fick en underbar liten kille i famn igår och njuuuuter verkligen! Kejsarsnittet gick bra och idag har jag kunnat gå runt lite och t.om duschat, nice
Knytet: hoppas att det gått bra för er med! Tror vi är på avd 209 - kanske ni hamnat på 208?
Nu ska jag äta klart min lunch, lyxigt att få lagad mat serverad på rummet
Igår kom lillasyster ut med raketfart. Hann spendera 20min på förlossningen innan bebis kom ;) allt gick bra!
Uppdatering på Plopp-fronten:
I tisdags var vi på VUl för att kolla att allt såg bra ut och ta infektionsprover. Allt gick bra och vi såg hjärtat picka så fint på.. Båda två!
Jag väntar tvillingar! Helt galet tokigt och roligt! 95% säkert enäggstvillingar.
Lite chockad fortfarande :)
Oj var ett tag sen jag kikade in här. Hur går det för alla, gravida och icke gravida?
Här går allt i rasande takt, lillebror är redan 2 månader ju O.O bjussar på en bild ( om det funkar vill säga )
Julian är en glad liten kille
25/11 kl 04.59 så kom vår prins till världen