Gravidtråd för oss som är över 35
Btw... är någon här med i nån facebookgrupp för äldre som ska ha barn i år typ?
Btw... är någon här med i nån facebookgrupp för äldre som ska ha barn i år typ?
Fan ta allt som har med vidriga jävla karlar att göra!
Nu får jag lösa allt med barnvakt mm inför förlossningen för den där jävla ursäkten till karl kommer inte i närheten av mig mer nu! Väljer allt annat än sin familj. Allt handlar om att han ska få göra nått kul, få lugn och ro och vadå hjälpa till, innebär barn ansvar?
'
Är så jävla arg nu att jag kokar!
Han är inte pappa till de 2 första.
Han prioriterar bilar, bilträffar, öl, trädgård o allt annat han tycker e kul före barn o familj. Han hjälper aldrig till med sin dotter. Han kommer hit efter jobbet och då ska maten vara klar, det ska vara städat och jag ska klä mig som han gillar. Sen stannar han nån timme innan han ska till garaget eller hem till sig. Är så jävla trött på att han alltid gör det han vill och om jag vill göra nått så gnäller han o tycker vi ska umgås som familj. Fast det innebär att hålla på i hans trädgård. Eller göra nått han vill som en långpromenad i skogen med en bökig vagn. Extra skönt med foglossning att hoppa omkring bland stubbar!
Jag ska mao ta hand om ungar, hem, honom, tvätt, städ osv och ställer man minsta krav på honom då är jag hemsk osv....
Min stora tills nu hemliga sorg är att han inte ser fram emot den nya bebisen. Han känner inget inför den alls tydligen känns ju sådär lagom kul att bebis bara är önskad av mig nu....
Tack för erat stöd tjejer, det betyder en hel del
Satt o pratade med hans ex igår, hans beteende är inget nytt och hon rycker in nu och ska prata vett med honom. Han har en tendens att utmåla sig som offer men det köper ju inte hon. Är skönt att få stöd av nån som verkligen vet hur han funkar
Får se framåt hur det blir. Är fortfarande i stadiet klösa ögonen ur honom men kan han försöka ändra sitt beteende kan det finnas hopp men det kommer kräva en del.
Usch, dags för sängen, morgonmöte ang sonen så måste vara lite mänsklig iaf...
God natt på er
23+1 idag o så less redan på att vara gravid. Jämt trött, sur, ont, gnällig, glömsk och kokar inombords så minsta värme ute tar musten ur mig. Nått positivt är ju att karln hjälper till mycket mer nu och nu är det även seriösa samtal om att flytta ihop... Vilket nästan är ett måste om jag ska orka när bebisen kommit....
Blä de hotar med 25+ i några dagar här... Blir nog premiärdopp i isvaken Vättern isf...
emjh... Vilken jävla chef... Facket borde få chansen att skälla på typen