Gravidtråd för oss som är över 35
Lycka till på Rul imorgon och på tisdag
Lycka till på Rul imorgon och på tisdag
Här gått in i v 29 nu, faaaaaan vad tiden går sakta denna gången... Och värmen tar död på mig,varmt 24/7 :( gubben har åtminstone semester nu 4 v så har morrat revir på olika badställen... önskar bara att det blir lite svalare framåt... För familjens skull och min mentala hälsa.... BLäh
Jösses... här föds bebisarna på löpande band
Grattis till er alla som fått era små underverk
Här är det 67 dagar kvar till bf..... fast gör nada om den vilda bebin kommer lite tidigare....
Är det nån som provat trosskydden som ska visa om man har fostervattensläckage? Köpte ett paket i fm och tycker mig ana en positiv indikation men är osäker
Hej flickor
Måste fråga er lite ang viktuppgång. Hur mycket har ni eller gick ni upp nu? Jag har bara gått upp 5 kg. Känns lite? Min sk bm har ingen koll på nått så frågar här ist
Tack för era svar är väl en liten fördel att inte gå upp så mycket men de 3 andra gångerna har jag ju gått upp minst 12-13 kg och som mest 19.
Har ca 5 1/2 vecka kvar och i v 38 blir det ultraljud för att kolla mängden fostervatten. Kan bli tal om igångsättning då hoppas lite på det
Usch är så irriterad. Åkt på en förkylning, underbart när man redan är halvdöd av trötthet och massa måsten hemma den lilla är oxå förkyld och underbart gnällig. Sen är jag mer än lovligt irriterad på myndigheter. Sonen ska utredas för adhd och innan det kan komma igång måste det ske möte med skola, soc, bup mm. Så ifrån att undvika september eftersom bf är då. Och vad får man för tider? Jo hela jävla september uppbokad för möten
anländer bebis mitt i allt drar det ut ännu mer på tiden.... Gaaaah!!! Så less på deras låga fattningsförmåga och att de inte inser vilken stress detta orsakar!
Åh, förstår att det känns värdelöst! Kan pappan ta merparten av dessa möten?
Får han inte eller? Annars är ju frågan om det blir lättare för dig trots allt att ta samtalen nu innan bf lr sen med en nyfödd? Jag tänker att du borde kunna prata med dom om att skjuta på det en månad.