• Patricia4

Gravidtråd för oss som är över 35

Hej

Här tänkte jag att vi kunde samlas, alla vi som väntar barn och är "lite" äldre. Första barnet eller femte spelar ingen roll. Alla är välkomna, tycker inte heller det spelar roll hur långt gången man är. Vi stöttar varann fram till förlossningen :)   

• Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35
  • DragonWoman

Dags att försöka sova

Uppdaterar er så fort jag orkar och kan

Marco 001027 Marcus 061112 Malva 130426 Bebis bf 0929
  • Knytet

PoL, nu har mitt inskrivningsdatum flyttats till den 29,e också. Jisses vilken rörig avdelning. Måste säga att det känns lite grann otryggt...

• PoL
    Knytet skrev 2014-09-19 11:58:37 följande:

PoL, nu har mitt inskrivningsdatum flyttats till den 29,e också. Jisses vilken rörig avdelning. Måste säga att det känns lite grann otryggt...

Skumt...! Kanske ska fråga vid besöket varför det blivit så... Men då kommer vi vara där samtidigt ändå hihi hörde nån som sa att det kan vara bra att ha med sig lunch om det drar ut på tiden, är hungrig rätt ofta så det ska jag nog satsa på
  • emjh

Alltså... jag blir lite konfys av mina känningar den här gången. Det är inte alls som sist, då hade jag massor av förvärkar (Klockade vissa dagar och kunde ha 60 om dagen mer än en vecka innan). Den här gången har jag nästan inte haft någon. 
    Kroppen kanske inte behöver träna så mkt tänker jag... Skrattande

Men, idag känns det som att barnet är på väg ut varje steg jag tar, magen har ramlat ned betydligt sen igår och jag börjar känna av ryggen på ett helt annat sätt. Jag bara tänker att den måste komma snart, att jag omöjligt kan gå en vecka till eller mer. 

Jag trodde inte jag skulle fundera så mycket eller vara så osäker men så blev det visst. Glad

• PoL
    emjh skrev 2014-09-19 19:24:14 följande:

Alltså... jag blir lite konfys av mina känningar den här gången. Det är inte alls som sist, då hade jag massor av förvärkar (Klockade vissa dagar och kunde ha 60 om dagen mer än en vecka innan). Den här gången har jag nästan inte haft någon. 
    Kroppen kanske inte behöver träna så mkt tänker jag... Skrattande

Men, idag känns det som att barnet är på väg ut varje steg jag tar, magen har ramlat ned betydligt sen igår och jag börjar känna av ryggen på ett helt annat sätt. Jag bara tänker att den måste komma snart, att jag omöjligt kan gå en vecka till eller mer. 

Jag trodde inte jag skulle fundera så mycket eller vara så osäker men så blev det visst. Glad

Spännande! Det är nog som de säger att varje graviditet är unik
  • DragonWoman

Fick en liten pojke idag han föddes 14:03, vägde 3390 g och 49 cm <3

Marco 001027 Marcus 061112 Malva 130426 Bebis bf 0929
  • emjh
    DragonWoman skrev 2014-09-20 18:18:37 följande:

Fick en liten pojke idag han föddes 14:03, vägde 3390 g och 49 cm <3

Grattis, vad underbart!!
  • Knytet

Dragonwoman, stort grattis till lillpojken. Åh vad härligt att allt verkat gått fint

• Knytet

PoL, bra ide med lurre, ska nog ta med något också så man inte börjar må illa. Åh vad jag längtar efter den 2'a okt...

Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35