• Patricia4

Gravidtråd för oss som är över 35

Hej

Här tänkte jag att vi kunde samlas, alla vi som väntar barn och är "lite" äldre. Första barnet eller femte spelar ingen roll. Alla är välkomna, tycker inte heller det spelar roll hur långt gången man är. Vi stöttar varann fram till förlossningen :)   

• Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35
  • PoL

Dragonwoman: stort grattis till prinsen!!! Underbart! Hoppas att fl gick bra!

Knytet: härligt att du längtar, kanske du känner dig klar m graviditeten nu tror jag med kommer dit

• M39

Stort Grattis!! & bra jobbat

DragonWoman skrev 2014-09-20 18:18:37 följande:

Fick en liten pojke idag han föddes 14:03, vägde 3390 g och 49 cm <3

• Aftonstjärna
    DragonWoman skrev 2014-09-20 18:18:37 följande:

Fick en liten pojke idag han föddes 14:03, vägde 3390 g och 49 cm <3

Stort grattis till lillkillen! Berätta gärna mera när du orkar och hinner!
    bf 23 oktober
  • DragonWoman

Tack alla

Ska berätta mer när vi är hemma o jag kan sitta vid en dator. Det var den konstigaste förlossningen jag varit med om iaf

Marco 001027 Marcus 061112 Malva 130426 Bebis bf 0929
  • emjh

Åh vilken söt liten plutt DragonWoman!

Hoppas träffa min skrutit snart då jag nyss hade teckenblödning. Kan bli en lång dag detta. :)

• PoL

Dragonwoman: sååå söt! Blir verkligen nyfiken på din fl nu...!

Emjh: spännande!

• Irmeline
    DragonWoman skrev 2014-09-20 23:56:34 följande:

Tack alla smile1.gif

Ska berätta mer när vi är hemma o jag kan sitta vid en dator. Det var den konstigaste förlossningen jag varit med om iaf smile5.gifphpYsStr858609.jpg

Marco 001027 Marcus 061112 Malva 130426 Bebis bf 0929
    Grattis till sötnosen! Ser fram emot att få höra mer om fl när du orkar/hinner skriva :)
  • Irmeline
    emjh skrev 2014-09-21 05:31:39 följande:

Åh vilken söt liten plutt DragonWoman!

Hoppas träffa min skrutit snart då jag nyss hade teckenblödning. Kan bli en lång dag detta. :)

Oj, då kan det sätta igång när som!
  • Milia02

Hej hej

Hittade just hit.... är gravid med mitt 5e barn och blir 37 i november. . :) är idag 9+5

• plopp76

Hej på er!

Först: Grattis till er som fått era pluttar!

Jag vet inte om ni minns mig... men jag har varit med här i tråden tidigare när jag var gravid. Jag fick missfall i vecka 19 i april och har sen dess kämpat med både mig själv och att bli gravid igen. Sorgen var tung att bära och vi mådde länge väldigt dåligt.

Tre dagar efter mitt beräknade BF så plussade jag igen. Omtumlande och lite overkligt. Plusset kom 6 dagar innan vi skulle till kliniken för ett första möte om IVF. Så nu är jag gravid igen. Gick in i vecka 7 idag. Så det är tidigt, väldigt tidigt... allt kan hända och jag håller nu fast vid att jag vill att glädjen ska ta större plats än oron.

Känner ju igen nästan alla era nick så det blir kul att följa er hela vägen.

kram!

Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35