• Anonym (Otrogen & gravid)

Min sambos far är pappan till mitt ofödda barn

Jag har levt med min sambo I åtta år, vi började försöka bli gravida 2004. Vi tänkte händer det så är det välkommet. Efter första året börajde man undra. Men av olika anledningar så har vi inte sökt hjälp. I augusti hade jag oskyddat sex med min sambos pappa, hur eller varför spelar ingen roll här. Jag blev gravid, SÅKLART!! :s Jag tänker behålla det men är kluven om jag skall berätta för min älskade kille att han inte är pappan?? Han är ju så lycklig!! Vad gör jag??

• Svar på tråden Min sambos far är pappan till mitt ofödda barn
  • Anonym (???)

Verkar vara ganska många på det här forumet som får barn med sin svärfar. Finns en sån här tråd lite få och då....eller är det önskedrömmar???

• nihka

Om han blir misstänkasam blåneka och gardera dig även med att du inte är mamman utan att din mamma är det.

• Läs vad som står och inget annat
    molly50 skrev 2013-11-25 14:18:18 följande:

Jadu,jag tycker du ska fundera på vad som skulle vara värst för din kille. Att få reda på sanningen på annat sätt än genom dig eller om du berättar det själv för honom.
    Sanningen tenderar att alltid komma fram. Och jag vågar lova att din kille kommer att ta det mycket hårdare om han får veta att du gått och ljugit honom rakt upp i ansiktet om en sådan sak.

Så tänk efter ordentligt. Jag tror du kommer att vinna bra mycket mer på att vara ärlig än på att fortsätta ljuga.   
    Klockrent.

Ts, håll inte på o sprid lögner, berätta som det e o stå för konsekvenserna, tänk om det skulle hända barnet nått o fadern behövs. Jag struntar fullkomligt i varför eller hur men din sambo har rätt o veta vad ni håller på med, jag begriper inte hur folk kan ha mage o gå bakom ryggen på den som man säger sig älska...Förvånad
  • Lejonmamman01

Tja, du har i alla fall fördelen framför andra som vänstrat, att ditt barn sannolikt kommer att bli så likt din man ändå att ingen anar något... Obestämd

• molly50
    Läs vad som står och inget annat skrev 2013-11-25 17:05:51 följande:
    Klockrent.

Ts, håll inte på o sprid lögner, berätta som det e o stå för konsekvenserna, tänk om det skulle hända barnet nått o fadern behövs. Jag struntar fullkomligt i varför eller hur men din sambo har rätt o veta vad ni håller på med, jag begriper inte hur folk kan ha mage o gå bakom ryggen på den som man säger sig älska...Förvånad

Precis! Och hur kommer barnet att ta det när det är stort nog att förstå och får veta att den h*n trodde var pappa inte är det?

TS påstår sig älska sin kille,men då går man inte och hoppar i säng med andra. Framförallt inte med sin svärfar. 
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • Olympia

Jag hade ingen aning om att det var så vanligt förekommande att svärdöttrar ligger med sina svärfäder.
    I alla fall om man ska döma av trådar som startas på detta forum.
    Och att kvinnorna alltid blir gravida också - första och enda gången. Oskyldig 

• astegmatism
    Anonym (Otrogen & gravid) skrev 2013-11-24 16:32:12 följande:
    Jag har levt med min sambo I åtta år, vi började försöka bli gravida 2004. Vi tänkte händer det så är det välkommet. Efter första året börajde man undra. Men av olika anledningar så har vi inte sökt hjälp. I augusti hade jag oskyddat sex med min sambos pappa, hur eller varför spelar ingen roll här. Jag blev gravid, SÅKLART!! :s Jag tänker behålla det men är kluven om jag skall berätta för min älskade kille att han inte är pappan?? Han är ju så lycklig!! Vad gör jag??
    Din kille bär väl säkert samma utseende och sätt,  låt din kille tro att barnet är hans gener och anlag. pappan och sonen kan ha.........samma ärftlighet av det ena och det andra
  • DaisyHunden

Jag har inte läst de andra inläggen, men jag måste säga vad jag tycker.
    Du har försatt dig i en helvetisk situation, det kan man lugnt säga. 
    Tänk när ditt barn växer upp, och du kommer hela tiden veta att det är din sambos halvbror. 
    Kommer din sambos far hålla tyst om det? Vet han?
    Du måste vara ärlig mot din sambo. Han får välja. Stanna kvar med dig, eller lämna dig. Hade jag varit honom hade jag genast lämnat dig.

• Uffesson

Om detta är sant ska du självklart berätta!!!

• Baby Firefly

På ett eller annat sätt så kommer nog sanningen fast och då sitter du med röven i brevlådan rejält. Stå för vad du gjort och ta det som en kvinna! 

Svar på tråden Min sambos far är pappan till mitt ofödda barn