• Anonym (Otrogen & gravid)

Min sambos far är pappan till mitt ofödda barn

Jag har levt med min sambo I åtta år, vi började försöka bli gravida 2004. Vi tänkte händer det så är det välkommet. Efter första året börajde man undra. Men av olika anledningar så har vi inte sökt hjälp. I augusti hade jag oskyddat sex med min sambos pappa, hur eller varför spelar ingen roll här. Jag blev gravid, SÅKLART!! :s Jag tänker behålla det men är kluven om jag skall berätta för min älskade kille att han inte är pappan?? Han är ju så lycklig!! Vad gör jag??

• Svar på tråden Min sambos far är pappan till mitt ofödda barn
  • Anonym (Löken)

Hur fan kan man göra en sån sak. Du borde absolut berätta. Din sambo kanske lämnar dig, men de borde du tänkt på innan. Hatar otrohet dessutom

• Anonym (!!!)

Berätta som de är om du har något hjärta ! Fattar inte hur man Skulle kunna ljuga om detta

• Anonym (l)
    DaisyHunden skrev 2013-11-25 20:03:53 följande:
    Jag har inte läst de andra inläggen, men jag måste säga vad jag tycker.
    Du har försatt dig i en helvetisk situation, det kan man lugnt säga. 
    Tänk när ditt barn växer upp, och du kommer hela tiden veta att det är din sambos halvbror. 
    Kommer din sambos far hålla tyst om det? Vet han?
    Du måste vara ärlig mot din sambo. Han får välja. Stanna kvar med dig, eller lämna dig. Hade jag varit honom hade jag genast lämnat dig.

svärfadern kan väl räkna ut att han är fadern men att de har sex å nio mån senare kommer en baby. han lär undra å fråga!
  • Anonym (Laura)

Du skriver att du och din man försöker få barn, då antar jag attni har massor med sex. Hur kan du veta att svärfar är barnets pappa?

• Anonym (ida)

Om det ens är sant (är ju en hel del trådar som bara finns för att provcera) så grattis!
    Väljer du att ljuga är det sjukt men även om ni kommer göra ett DNA test så kommer det troligtvis aldrig komma fram att din sambos pappa är far till ditt barn. Eftersom det är så nära släktskap mellan dem så kommer dem ha tillräckligt lika dna för att din sambo "sannolikt" ska vara pappan.
    Dock är det för mig helt ofattbart att man vill knulla med sin svärfar. Värre svek tror jag inte man kan göra mot dem man älskar. OCH vilken jävla pappa sen. Han verkar ju verkligen vilja sin sons bästa.

• 6skabli7

Sanningen kommer fram, förr eller senare, och då förlorar du både maken och alla kring dig.

• Anonym (heja)

Ok TS, så din sambo kommer i fortsättningen ligga med sin lillebrors/lillasysters morsa

Äh. Om TS ska säga något så är det definitivt inte för unges skull. Eller för sin sambo eller ens för farfars skull. Det är för att hon själv inte pallar med att hålla en hemlis. Ingen av de andra lär ju bli lyckligare av "sanningen" här.

Jag tycker du ska köra på bara, TS. Var glad över att du blev gravid alls, på ett enkelt vis och slapp provrör osv. Genetiskt är det ingen skillnad och ingen kommer antagligen komma på dig någonsin. Och händer det så får man väl ta det då. Var glad för ungen och låt alla ha kvar sina positioner ist.

• molly50
    Anonym (heja) skrev 2013-11-26 13:32:50 följande:
    Ok TS, så din sambo kommer i fortsättningen ligga med sin lillebrors/lillasysters morsa

Äh. Om TS ska säga något så är det definitivt inte för unges skull. Eller för sin sambo eller ens för farfars skull. Det är för att hon själv inte pallar med att hålla en hemlis. Ingen av de andra lär ju bli lyckligare av "sanningen" här.

Jag tycker du ska köra på bara, TS. Var glad över att du blev gravid alls, på ett enkelt vis och slapp provrör osv. Genetiskt är det ingen skillnad och ingen kommer antagligen komma på dig någonsin. Och händer det så får man väl ta det då. Var glad för ungen och låt alla ha kvar sina positioner ist.

Nej,ingen lär bli lycklig av sanningen. Men de lär ju inte bli mindre olyckliga om de får veta sanningen långt efteråt,och då kanske inte ens av TS.

Jag tycker att TS ska vara kvinna nog att vara ärlig och stå för det hon har gjort.
    Sanningen tenderar att alltid  komma fram och ju fortare desto bättre.
    Vet av egen erfarenhet att lögner och svek sårar mer än otroheten i sig.
    Men i detta fall,när TS har varit otrogen med sin egen svärfar så lär otroheten i sig också såra.
    Svärfar har ju också betett sig otroligt illa,precis som TS.     
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
Svar på tråden Min sambos far är pappan till mitt ofödda barn