• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • louisep87

Missade tempen i morse för jag var så ivrig att testa mig. Är det någon som ser en stegring här?
  • Reflexen

Louise:

Jag ser inget, men det gör jag aldrig via mobilen ändå

Ser du något själv? Det brukar ju vara svårt att se på bild även om man själv ser! Håller tummarna!

• Venne

Jag ser ytterst svaga streck, men ser ingen stegring. Vilken dag är du på? Har du testat att ta ett digitalt istället?

• Iskristall

Louise: Tyvärr ser jag inte heller några streck via mobilen. Jag hoppas aty de finns där ändå

• Zora
    louisep87 skrev 2014-10-30 11:49:24 följande:

Nä dessa är nog bara spökstreck!

Jag ser ju skymten av nån form av skugga, men om det är äkta streck vet jag inte tyvärr.

Jag funderade lite på din kurva, hur långa cykler brukar du ha? Har du någon färsk bild på kurvan? Tycker nämligen att det ser ut som (på de äldre bilderna) att ägglossningen kan ha inträffat senare än vad FF säger. Tänker på dag 26.
  • Reflexen

Louise:

Det kan nog vara så att Zora är något på spåren. Att din ÄL var senare än ff markerat tex, o då är det väldigt tidigt att plussa. Eller så fick du ingen ÄL den här månaden. Även ff tycker ju att det är motsägelser i dina värden.

• Zora

Din kurva är ju lite hoppig, men jag är ganska övertygad om att Äl inte skedde den dag FF har satt ut. För i såfall skulle du fått ett tydligare plus vid det här laget, alt så hade mensen kommit eftersom du är på Äl +22.

Min teori är att antingen fick du ingen Äl alls den här månaden och i såfall blir cykeln längre än vanligt. Eller så skedde Äl dag 26 och isåfall kan du förvänta dig plus eller mens om ca 2-4 dagar. Sista alternativet är att Äl inte varit ännu och i såfall är det minimum 14 dagar kvar till BIM.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend