• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • hondendär345

Reflexen: Tack så mycket! Ja det hoppas jag med:)

Det är så skönt att kunna fråga här och läsa när man känner sig osäker:)

• Zora

Dagens kurva. Om tempen fortsätter stiga så här lär jag väl ha 40 graders feber vid Bim.. Skämt p sido kommer väl en sänkning typ imorgon gissar jag..

• eagle87

Hej, va så glad att jag äntlugen hade haft äl, men börjar bli osäker nu. Kan tempen vara såhär låg efter?

• Zora
    eagle87 skrev 2014-11-02 09:48:34 följande:

Hej, va så glad att jag äntlugen hade haft äl, men börjar bli osäker nu. Kan tempen vara såhär låg efter? phpjkyao680466.jpg

Ja det kan den vara.

Man ska inte titta på enskilda temperaturer utan se "helheten" dvs om du låter det gå några fler dagar ser du om de flesta temperaturerna är högre än innan Äl och då är det helt ok. Skulle däremot tempen gå ner till samma temp som innan förmodad Äl och fortsätta hålla sig där kommer troligen FF att ta bort "äl krysset" och sätta ut det igen när tempen håller sig hög.

Har du testat med Äl tester eller är det bara baserat på temp?
  • Zora
    eagle87 skrev 2014-11-02 09:48:34 följande:

Hej, va så glad att jag äntlugen hade haft äl, men börjar bli osäker nu. Kan tempen vara såhär låg efter? phpjkyao680466.jpg

Ja det kan den vara.

Man ska inte titta på enskilda temperaturer utan se "helheten" dvs om du låter det gå några fler dagar ser du om de flesta temperaturerna är högre än innan Äl och då är det helt ok. Skulle däremot tempen gå ner till samma temp som innan förmodad Äl och fortsätta hålla sig där kommer troligen FF att ta bort "äl krysset" och sätta ut det igen när tempen håller sig hög.

Har du testat med Äl tester eller är det bara baserat på temp?
Svar på tråden Tempar/Fertility friend