• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • NILE90

Om det här inte slutar i ett fint plus till helgen så vet jag inte hur en perfekt kurva ska se ut. :D har väldigt mycket krämiga flytningar och det är väl det enda symptomet jag har. FF har även satt ut att jag har en trifasisk kurva med start på dag 24, vilket också borde öka chanserna till ett plus.

• Planritning

Åh det ser verkligen perfekt ut Nile90! Hoppas hoppas!

Min egen temp verkar ha gått ner till 36,65. Fortfarande högt för mig men lägre än 36,8 jag hade för ett par dagar sedan :/ Är på dag 13 efter ÄL, har inga symptom förutom det vanliga ont i brösten som jag alltid har innan mens :(

• NILE90
    Planritning skrev 2014-10-28 07:19:42 följande:

Åh det ser verkligen perfekt ut Nile90! Hoppas hoppas!

Min egen temp verkar ha gått ner till 36,65. Fortfarande högt för mig men lägre än 36,8 jag hade för ett par dagar sedan :/ Är på dag 13 efter ÄL, har inga symptom förutom det vanliga ont i brösten som jag alltid har innan mens :(

Jaa jag hoppas verkligen att det finns något där inne nu. Kom överens med sambon att jag testar på söndag om inte mensen kommit till dess, är kanske inte det mest ultimata att testa samma dag som vi ska flytta och ha bomull i skallen hela den dagen om det skulle bli positivt. 

Men din kurva har ju hoppat upp och ner lite men ändå gått stadigt uppåt, så än får du inte ge upp hoppet! :) 
  • blackpeach
    NILE90 skrev 2014-10-28 05:24:57 följande:

Om det här inte slutar i ett fint plus till helgen så vet jag inte hur en perfekt kurva ska se ut. :D har väldigt mycket krämiga flytningar och det är väl det enda symptomet jag har. FF har även satt ut att jag har en trifasisk kurva med start på dag 24, vilket också borde öka chanserna till ett plus.

Spännande! Håller tummarna!
  • lnzmra

Bim 31/10

Idag bim-3, har inte tempat men imorse tog jag tempen för skojs skull kändes som jag hade feber. Tempen var på 36,8 finns det chans tror ni eller är det för lågt?

• NILE90
    lnzmra skrev 2014-10-28 09:09:38 följande:

Bim 31/10

Idag bim-3, har inte tempat men imorse tog jag tempen för skojs skull kändes som jag hade feber. Tempen var på 36,8 finns det chans tror ni eller är det för lågt?

Det är väldigt individuellt och beror på vad din basala kroppstemperatur är. Det funkar inte att bara ta tempen en dag och utgå ifrån det. 
  • NILE90
    AnnC skrev 2014-10-28 10:57:06 följande:

Ser väldigt lovande ut nile90!

blackpeach skrev 2014-10-28 08:47:49 följande:
    Spännande! Håller tummarna!

Jaa jag har ju hoppet uppe! Men samtidigt ändå inte, har ju inga symptom mer än mina krämiga flytningar. 
Svar på tråden Tempar/Fertility friend