• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • NILE90
    louisep87 skrev 2014-10-28 17:36:31 följande:

Detta är resultatet

Den sista bilden är redigerad

De ser ut som mina stickor från testlagret gjorde förra månaden, man kunde redigera fram ett streck på både de använda och oanvända. Men jag hoppas verkligen att dina streck är äkta!! :D har du BIM snart?
  • NILE90
    louisep87 skrev 2014-10-28 18:56:46 följande:

Jag är på dag 35 idag

Hur långa cykler brukar du ha då?
  • Petto 83
    louisep87 skrev 2014-10-28 18:56:46 följande:

Jag är på dag 35 idag

Då är vi rätt lika, är på 36 och borde få mens på torsdag enligt FF
  • Venne

Hmm nu tycker jag tyvärr de ser ut som sånna där streck som uppkommer då de torkat. Den där remsan där färgen ska fästa. hoppas jag har fel!

• louisep87
    Venne skrev 2014-10-28 19:59:46 följande:

Hmm nu tycker jag tyvärr de ser ut som sånna där streck som uppkommer då de torkat. Den där remsan där färgen ska fästa. hoppas jag har fel!

Det här är precis efter det att jag har doppat dom. Det är inte torkat och det syntes inte nå på testet före. Det återstår att se imorgon om det finns nå där.
  • Zora

Då har FF bekräftat Äl. Har dock inga större förhoppningar om att det ska ha tagit sig. Känns som att vi borde myst någon dag innan Äl (då sambon förstås var bortrest) och kanske även dagen efter (sambon trött, hängig och där med inte sugen..) Ja ja..

• Planritning
    NILE90 skrev 2014-10-29 15:59:51 följande:

Låter bilden tala för sig själv :)

Wow stort grattis!!!!! Skulle du inte vänta till på söndag ;) ? Vilken dag är du på i cykeln? Det blev ju väldigt starkt plus :D
Svar på tråden Tempar/Fertility friend