• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • nisopa
    sweetheart80 skrev 2015-02-20 21:10:34 följande:

Aha.är det vanligt att få det som heter implantations dippen? Försöker se om det finns några tecken redan innan bim om det har tagit sig eller man vet inte före bim och hoppas tempen inte sjunker?

Om den stiger ytterligare och lägger sig högre än vad den gjorde efter äl så är det ett tecken tror jag.

Jag är helt fascinerad över denna metod och hur kroppen funkar!
  • sweetheart80
    nisopa skrev 2015-02-20 21:23:16 följande:

Om den stiger ytterligare och lägger sig högre än vad den gjorde efter äl så är det ett tecken tror jag.

Jag är helt fascinerad över denna metod och hur kroppen funkar!

Aha. Jag har googlat på kurvor så jag roar mig på jouren på jobbet Haha
  • nisopa
    pugsnotdrugs skrev 2015-02-20 20:22:35 följande:

Månadens kurva än så länge. Dom två senaste månaderna har jag haft äl på dag 17 och 20. Nu går det liksom sakta neråt typ, vad kan det bero på? Hur ser tempen ut om kroppen skippar äl en månad? Ältesterna har varit totalt blanka fram tills idag då kunde man se ett svagt streck, så kanske att det blir starkare i dagarna så jag bara har en sen äl. Är så rädd jag är steril:(

Testerna blir säkert starkare och ägglossningen kommer!

Jag är också väldigt rädd för de. Men de ska man väl inte tro...
  • jevana

Jag tackar tempandet för chansen att träffa min oregelbundna äl. Nu känns det helt sanslöst, symptom har kommit på som stora hus inatt och tempen är lite högre än innan. Jag skrattar och gråter om varann, det här tror jag mer på än det svaga strecket igår
  • nisopa
    jevana skrev 2015-02-21 06:08:31 följande:

Jag tackar tempandet för chansen att träffa min oregelbundna äl. Nu känns det helt sanslöst, symptom har kommit på som stora hus inatt och tempen är lite högre än innan. Jag skrattar och gråter om varann, det här tror jag mer på än det svaga strecket igår

Grattis Grattis!!!
  • jevana
    nisopa skrev 2015-02-21 06:13:41 följande:
    Grattis Grattis!!!
    Reflexen skrev 2015-02-21 07:21:26 följande:

Stort grattis, Jevana!!!

Eva 77 skrev 2015-02-21 07:24:14 följande:

Grattis!!

Tack snälla!!! Jag är så lycklig, och så orolig, och så nervös och så lättad...och så....och så..... (lägg till valfri känsla, jag har den..):D

• Eva 77

Tempen gått ned från 37.3 till 37.2 idag. Igår fick jag rosalätta färgningar på toapappret. Så nu är jag på dag 26, säker på attmensen kommer. Nu försvann sexlusten... Så skitlessen :(

• jevana
    Eva 77 skrev 2015-02-21 07:26:36 följande:

Tempen gått ned från 37.3 till 37.2 idag. Igår fick jag rosalätta färgningar på toapappret. Så nu är jag på dag 26, säker på attmensen kommer. Nu försvann sexlusten... Så skitlessen :(

Fast det är ju en jätteliten tempnedgång? Tappa inte hoppet än! Jag har rekordhög temp idag, 37,1! 
Svar på tråden Tempar/Fertility friend