• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Irlais
    jevana skrev 2015-02-21 06:08:31 följande:

phpjeAnlA82368.jpg

Jag tackar tempandet för chansen att träffa min oregelbundna äl. Nu känns det helt sanslöst, symptom har kommit på som stora hus inatt och tempen är lite högre än innan. Jag skrattar och gråter om varann, det här tror jag mer på än det svaga strecket igår

Grattis! :)
  • Ztarduzt

Jag tackar tempandet för chansen att träffa min oregelbundna äl. Nu känns det helt sanslöst, symptom har kommit på som stora hus inatt och tempen är lite högre än innan. Jag skrattar och gråter om varann, det här tror jag mer på än det svaga strecket igår

Men åh vad kul! Grattis! :D
  • Ztarduzt
    Eva 77 skrev 2015-02-21 07:26:36 följande:

Tempen gått ned från 37.3 till 37.2 idag. Igår fick jag rosalätta färgningar på toapappret. Så nu är jag på dag 26, säker på attmensen kommer. Nu försvann sexlusten... Så skitlessen :(

Den där nedgången var då liten. Tappa inte hoppet än! :)
  • Ztarduzt
    Eva 77 skrev 2015-02-21 07:26:36 följande:

Tempen gått ned från 37.3 till 37.2 idag. Igår fick jag rosalätta färgningar på toapappret. Så nu är jag på dag 26, säker på attmensen kommer. Nu försvann sexlusten... Så skitlessen :(

Den där nedgången var då liten. Tappa inte hoppet än! :)
  • JohannaLund

Hej!

Jag har tempat i två månader. Min temperatur flukturera mycket tycker jag, men jsg tänker att det kan bero på att jag dels sover sådär pga tvååring :) och att jag inte tempat exakt samma tid pga tvååring :)

Men vad har hänt e

fter äl denna gången? Kurvan åker ju berg och dalbana! Någon med förklaringar eller idéer om vad det betyder

Kurvan finns i mitt galleri om någon orkar ta sig en titt.

• sweetheart80

Stort grattis. Vad roligt!!!
  • nisopa
    JohannaLund skrev 2015-02-21 14:26:07 följande:

Hej!

Jag har tempat i två månader. Min temperatur flukturera mycket tycker jag, men jsg tänker att det kan bero på att jag dels sover sådär pga tvååring :) och att jag inte tempat exakt samma tid pga tvååring :)

Men vad har hänt e

fter äl denna gången? Kurvan åker ju berg och dalbana! Någon med förklaringar eller idéer om vad det betyder

Kurvan finns i mitt galleri om någon orkar ta sig en titt.

Vet inte hur jag ser din bild?
  • pugsnotdrugs

Nu har den gått upp lite, hoppas den stiger. Idag såg jag streck på äl testet, inte ett solklart positivt men skrev in dom POS ändå, får se hur det ser ut imorgon. Hade en äggviteflytning som var jättetydlig, brukar alltid behöva analysera men nu såg jag precis vad folk beskrivit. Även tappen var jättehög och öppen. Hoppas verkligen detta betyder att jag verkligen släppt ett ägg:)
Svar på tråden Tempar/Fertility friend