nisopa skrev 2015-02-20 12:45:45 följande:
Aha. Jag har haft ont även när jag äter Piller. Fått massa olika svar på varför. Bla att jag kanske är bajsnödig. Hmm.
Oj va spännande. Jag har tänkt att jag ska testa imorgon men nu har jag redan gjort de flera dagar. Men imorgon är de Bim -4. Har beställt hem en massa tester. Lite dumt kanske. Jobbar på apoteket så vill inte köpa på jobbet så tänkte lika bra att ha hemma...
håller tummarna för dig nu imorgon!!!
Ja, du menade överlag. Jo jag har nog alltid haft mensvärk, därför fick jag p-piller som så ung. Så länge jag åt pillren fick jag mensvärk exakt en timme innan jag började blöda, väldigt praktiskt, och sedan höll värken i sig 1-2 dagar men på en "vettig" nivå. Efter pillren har det molat i dagar, egentligen inte så farligt de första dagarna men de två första mensdagarna har varit förfärliga. Har knappt kunnat hållas upprätt då det varit som värst. Men, jag har aldrig fått en förklaring till varför jag har så mycket mensvärk. Men bajsnödighet? Knappast!
Jag skulle itne kunna testa så ofta eftersom varje negativt test får mig att deppa ihop totalt. Ett enda negativt så är jag säker på att det är kört för den gången. Därför har jag heller inte testat igen denna gång, har varit så säker på att det inte kan vara nåt..
Och vad gäller dippen i din kurva så får jag återkomma imorgon med ifall min ganska likadana kurva var ett positivt tecken eller inte :)