• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Zora

Min betedde sig ungefär på samma sätt och jag tror det har att göra med naturliga variationer.

• blackpeach
    Reflexen skrev 2014-09-22 09:16:03 följande:

Tråkigt, Blackpeach!

Irriterande var ett bra ord!

Anledningen till att jag frågade om tempen under mensen är att min gick upp så mkt direkt, under mensen alltså. Kan nog bero på annat, typ tidpunkt, förkylning osv men blev fundersam.

Min temp är alltid supperhoppig under mens så det är nog inget konstigt. :)

• Reflexen

Tack för svaren! brukar inte tempa under mensen, så blev lite fundersam den här gången.

• AnnC

Fick ett rött kors idag som bekräftar äl i lördags, gillar't så tisdag nästa vecka börjar jag testa!

• Zora
    AnnC skrev 2014-09-23 09:27:15 följande:

Fick ett rött kors idag som bekräftar äl i lördags, gillar't så tisdag nästa vecka börjar jag testa!

Wohoo! Hoppas ni lyckats
  • AnnC

Tack! Om dagarna ändå kunde gå lite fortare nu

• Iskristall

AnnC: Jag fick också bekräftat äl. Rött kors idag o äl i lördags. Då ligger vi samma i tid Nu säger jag lycka till till oss och alla andra i tråden! Heja heja!

• Zora
    blackpeach skrev 2014-09-22 08:07:46 följande:

Tempen har sjunkit nu igår och idag. Men fortfarande ingen mens. Irriterande...

Hur går det för dig?
  • AnnC

Ja det gör vi då iskristall, spännande!

• blackpeach
    Zora skrev 2014-09-23 12:21:21 följande:
    Hur går det för dig?
    Fick mens igår kväll. Bara köra nästa äl. :)
Svar på tråden Tempar/Fertility friend