• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • AnnC

Känns som katastrof om mensen skulle komma redan, men värken har lugnat sig lite nu så jag hoppas det dröjer åtminstone till mitten av nästa vecka om den nu måste komma.
    Äsch man ska väl inte helt hänga upp sig på tempen egentligen, men det känns verkligen konstigt. Bara vänta o se..

• Iskristall
    AnnC skrev 2014-09-28 09:12:18 följande:

Känns som katastrof om mensen skulle komma redan, men värken har lugnat sig lite nu så jag hoppas det dröjer åtminstone till mitten av nästa vecka om den nu måste komma.

Äsch man ska väl inte helt hänga upp sig på tempen egentligen, men det känns verkligen konstigt. Bara vänta o se..

Du har rätt AnnC, man ska inte bara hänga upp sig på tempen. Och som Zora säger nån av temparna kan ju av nån anledning visa fel!?

En crazy tanke som jag kom på Ann Tänk om det är tvillingar, två ägg!? De behöver väl inte i såfall nödvändigtvis fästa samtidigt. Du kanske har två implantations dippar!? Hihi För mens vill vi inte ha!!
  • AnnC

Ååh herre, tvillingar
    Ja det vore ju galet!! Undrar om det är möjligt?
    Jag som redan kommer ha en riskgraviditet nästa gång
    Haha, nu blev jag ju nästan nervös

• E88
    Iskristall skrev 2014-09-28 10:42:33 följande:
    Du har rätt AnnC, man ska inte bara hänga upp sig på tempen. Och som Zora säger nån av temparna kan ju av nån anledning visa fel!?

En crazy tanke som jag kom på Ann smile2.gif Tänk om det är tvillingar, två ägg!? De behöver väl inte i såfall nödvändigtvis fästa samtidigt. Du kanske har två implantations dippar!? Hihi smile1.gif För mens vill vi inte ha!!
    Jag har också haft den tanken :P

Längtar ju till ni också plussar!!!!
  • AnnC

Ja du hade ju också lite skumma dippar E88. Ska du på nåt tidigt vul?

Ingen mens här än iaf, lite lätt molvärk.
    Om jag skulle bli gravid på detta skulle jag på riktigt bli nervös. Undrar vad tempen visar imorgon :P

• E88
    Iskristall skrev 2014-09-28 12:21:20 följande:

E88: Funderar du också på tvillingar? smile1.gif När plussade du? Vilken vecka är du i?

Ne tänkte varför jag har två dippar :P v 6+5 idag :)
  • E88
    AnnC skrev 2014-09-28 15:55:08 följande:

Ja du hade ju också lite skumma dippar E88. Ska du på nåt tidigt vul? smile5.gif

Ingen mens här än iaf, lite lätt molvärk.
    Om jag skulle bli gravid på detta skulle jag på riktigt bli nervös. Undrar vad tempen visar imorgon :P

Mjo lite skumt :P nej tyvärr får vi bara göra rul i v18 :(

Håller tummarna för dig!
Svar på tråden Tempar/Fertility friend