50 dagar kvar, följas åt sista biten?
Hej! Idag har jag exakt 50 dagar kvar till BF med tredje barnet. Någon mer som har ungefär lika många dagar kvar och vill räkna ner, stötta och peppa varandra tills vi har våra bebisar i famnen?
Hej! Idag har jag exakt 50 dagar kvar till BF med tredje barnet. Någon mer som har ungefär lika många dagar kvar och vill räkna ner, stötta och peppa varandra tills vi har våra bebisar i famnen?
52 dagar kvar fjärde barnet, trodde inte jag skulle ha fler barn men kroppen och längtan ville annorlunda.
Efter denna blir det absolut inga fler då en av oss el båda tänker sterilisera sig.
Tidigare barn födda pojke -06, flicka -07 och pojke -09 i v 35, 36 och 40. Alla vaginalt.
Vet inte vad det blir denna gång och det finns en ganska stor risk att förlossningen startar tidigare.
Detta är min jobbigaste graviditet och vet ärligt talat inte hur jag ska orka de sista veckorna.
Har alla krämpor som finns känns det som. År sjukskriven pga av svår foglossning och tidiga sammandragningar.
Har även ischias i höften, halsbränna från hell mm.
Men nu ska jag försöka att inte klaga så vi kan peppa varandra framåt istället
41 dagar kvar här :) gravid med första barnet. Har länge haft "allt redo" men det slog mig häromdagen att jag inte ens har en väska att packa inför förlossningen, så det måste inhandlas.
Många frågar om jag är nervös inför förlossningen, men känner verkligen inga sådana känslor utan är lugn.
Har haft mycket sammandragningar de senaste veckorna, och nu har förvärkarna kört igång.
har ni förberett mycket hemma? har plockat fram o tvättat lite kläder, och det mesta andra som vagn och bilstol och sånt har i kvar sen sonen. men har inte monterat nån säng eller börjat packa nån väska eller så än. Känner mig mycket lugnare den här graviditeten och tänker att jag hinner ändå. med första ville jag ha allt klart långt före. :)
Hej på Er
Jag är 34 år väntar mitt andra barn och har 40 dagar kvar. Tiden flyger men det känns som en evighet.
Jag mår toppen men sover dåligt på natten.ser ut som en hippo men känner mig väldig vacker ;)
Första barnet för min sambo 40år , första biologiska syskonet för mitt äldsta barn(har 3 halvsyskon) och vi längtar....
UL imorgon!!
Lycka till!!!!
Jag har nog handlat allt 😊....gjort iordning ett helt barnrum med nya möbler o tapeter så vi bara väntar. Lite riskabelt kanske men vi utgår från att allt går bra 👍sen vill jag vara klar med allt oxå då jag idag bara mest är sittande pga en djävulsk foglossning. Längtar tills jag kan få ta en promenad ☺ Hur mår ni i övrigt? Jag gråter varje dag just nu. Vet inte varför men mkt tror jag beror på att jag är så orörlig o ond....får en massa ångest pga det 😒