• Anonym (Förvånad!)

Varför döljer ni muttan?

Varför döljer ni kvinnor era muttor? Det är ju ändå bara ett streck med lite hål på. Det finns väl inget att skämmas för? Vi män döljer snoppats e att det är olika storlekar på.

• Svar på tråden Varför döljer ni muttan?
  • PrinsessanLeia

Nej jag tänder på män utan uniform. När snoppen som ändå bara är en köttbit och pungen som bara är en skrynklig påse får hänga fritt. Varför ska man stänga in den liksom.

Anonym (exakt) skrev 2014-01-11 18:33:09 följande:
    Så du tänder alltså på män i uniform?

• Anonym (exakt)
    PrinsessanLeia skrev 2014-01-11 19:28:32 följande:
    Nej jag tänder på män utan uniform. När snoppen som ändå bara är en köttbit och pungen som bara är en skrynklig påse får hänga fritt. Varför ska man stänga in den liksom.

Men poliser som tar hand om dig pga förargelseväckande beteende brukar inte gå nakna. De hämtar dig uniformerade.Skrattande
  • PrinsessanLeia

Va? Vad är det för jäklans skit. Förresten är det så kallt just nu att pung och snopp skuöle anta storleken av två hasselnötter och en prinskorv ungefär.

Anonym (exakt) skrev 2014-01-11 19:33:47 följande:
    Men poliser som tar hand om dig pga förargelseväckande beteende brukar inte gå nakna. De hämtar dig uniformerade.

• Anonym (exakt)
    PrinsessanLeia skrev 2014-01-11 19:36:30 följande:
    Va? Vad är det för jäklans skit. Förresten är det så kallt just nu att pung och snopp skuöle anta storleken av två hasselnötter och en prinskorv ungefär.

Touché. Skål
  • Anonym (ha ha)
    Anonym (Förvånad!) skrev 2014-01-11 12:52:45 följande:
    Varför döljer ni kvinnor era muttor? Det är ju ändå bara ett streck med lite hål på. Det finns väl inget att skämmas för? Vi män döljer snoppats e att det är olika storlekar på.

Ja det måste vara ett stort problem för dig som troligtvis aldrig kommer att få se någon
  • Anonym (exakt)
    Anonym (ha ha) skrev 2014-01-11 20:10:54 följande:

Ja det måste vara ett stort problem för dig som troligtvis aldrig kommer att få se någon
    Det är förbjudet att göra narr av folk här på FL. Jag fick nyss en grön varning, pga att jag länkat denna tråd till en annan tråd. Pga att jag tycker den är så jäkla rolig att fler borde läsa den. Som sagt, jag gör narr av TS så hela tråden rykte. Jag som tyckte det var en komplimang att säga att någon är jäkligt rolig! Skrattande Jisses FL....
  • äsch

Men alltså, jag måste bara fråga. Det här med badkalsonger, det hade jag nog missat. Vilka material, färger, mönster eller så är på modet nu? Så man kan införskaffa ett par till sommarn. Eller var det dölja man skulle? Blir ju helt förvirrad.

• nymedlem
    äsch skrev 2014-01-11 20:37:20 följande:
    Men alltså, jag måste bara fråga. Det här med badkalsonger, det hade jag nog missat. Vilka material, färger, mönster eller så är på modet nu? Så man kan införskaffa ett par till sommarn. Eller var det dölja man skulle? Blir ju helt förvirrad.
    Määähh........ du ska ju INTE ha några badkalsonger på stranden - läste du inte vad ts skrev? Drömmer
  • talktothehand
    Anonym (exakt) skrev 2014-01-11 20:28:26 följande:
    Det är förbjudet att göra narr av folk här på FL. Jag fick nyss en grön varning, pga att jag länkat denna tråd till en annan tråd. Pga att jag tycker den är så jäkla rolig att fler borde läsa den. Som sagt, jag gör narr av TS så hela tråden rykte. Jag som tyckte det var en komplimang att säga att någon är jäkligt rolig!  Jisses FL....

Lite väl lågt i tak på FL ibland.
    The little I know I owe to my ignorance
  • melani
    Anonym (Förvånad!) skrev 2014-01-11 12:52:45 följande:
    Det där var jävligt kränkande. Så kränkande att jag inte finner några ord.
Svar på tråden Varför döljer ni muttan?