• Anonym (Förvånad!)

Varför döljer ni muttan?

Varför döljer ni kvinnor era muttor? Det är ju ändå bara ett streck med lite hål på. Det finns väl inget att skämmas för? Vi män döljer snoppats e att det är olika storlekar på.

• Svar på tråden Varför döljer ni muttan?
  • Anonym (muttdöljare)

Men oj... Vi har ju olika storlek på näsor och öron och sådant med... kanske bäst att börja dölja ansiktet då om det är storleken det hänger på...? Slöja ner till den nakna muttan?

• Anonym (va?)

Påstår du att alla kvinnors underliv ser likadana ut?

• Anonym (bra fråga)

Helt korrekt, sliddjur ska inte ha kläder på sig, dom ska vara till allmän åskådning

• Anonym (mumin)
    nymedlem skrev 2014-01-11 13:36:59 följande:
    Brukar kvinnor ha badkalsonger på stranden?? Drömmer
    ha ha ha
    jag brukar ha boxbadbyxor och sen badbyxor för det är mest bekvämt sen liksom vatten i havet här där jag bor i sverige är alltid skit kallt skönt att ha något varmt om rumpan ha ha
  • Anonym (blä)
    Anonym (Förvånad!) skrev 2014-01-11 12:52:45 följande:
    Varför döljer ni kvinnor era muttor? Det är ju ändå bara ett streck med lite hål på. Det finns väl inget att skämmas för? Vi män döljer snoppats e att det är olika storlekar på.
    1. För att normen säger det. 
    2. För att jag inte har mod att bryta den normen.
    3. För att många män är äckliga och ser mig som ett objekt.
  • Frontline
    Anonym (muttdöljare) skrev 2014-01-11 13:43:56 följande:
    Men oj... Vi har ju olika storlek på näsor och öron och sådant med... kanske bäst att börja dölja ansiktet då om det är storleken det hänger på...? Slöja ner till den nakna muttan?
    Du menar att man ska dölja ansiktet såhär?

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Bluetooth)

Alla kvinnor skäms för sina underliv, de tycker att deras underliv är äckligt och fult.

• Anonym (mumin)
    Frontline skrev 2014-01-11 13:50:42 följande:
    Du menar att man ska dölja ansiktet såhär?

får man ha sådant pass?
  • Anonym (blä)
    Anonym (Bluetooth) skrev 2014-01-11 13:51:14 följande:
    Alla kvinnor skäms för sina underliv, de tycker att deras underliv är äckligt och fult.
    Mitt underliv är varken äckligt eller fult. 
  • Fiona M

"Streck med hål på"? Sluter mig till att du aldrig sett en fitta i verkligheten.

Svar på tråden Varför döljer ni muttan?