• Anonym (Förvånad!)

Varför döljer ni muttan?

Varför döljer ni kvinnor era muttor? Det är ju ändå bara ett streck med lite hål på. Det finns väl inget att skämmas för? Vi män döljer snoppats e att det är olika storlekar på.

• Svar på tråden Varför döljer ni muttan?
  • Anonym (muttdöljare)
    Anonym (exakt) skrev 2014-01-11 14:03:32 följande:

Men då kan man ju byta kreationen med syrran och ingen märker skillnad??
    Ja tänk så praktiskt... då behöver man bara ha ett pass att dela på. Fast längden kanske står så det vill till att man är lika lång som syrran då.
  • Anonym (exakt)
    Anonym (muttdöljare) skrev 2014-01-11 14:03:44 följande:
    Det förstås... men TS hävdar ju att män döljer snoppen för att de har olika storlek... så då lär ju allt som kan ha olika storlek döljas då... förutom muttan som bara är ett streck... ha ha
    Olika långa, korta, breda streck osv. Storlek här också. Murvel, skallig osv. Min är halvfluffig så nåt streck syns knappt. Inte har jag lust att visa upp den heller för jag är inte nöjd med hårfärgen just nu..
  • Anonym
    Anonym (Förvånad!) skrev 2014-01-11 12:52:45 följande:
    Varför döljer ni kvinnor era muttor? Det är ju ändå bara ett streck med lite hål på. Det finns väl inget att skämmas för? Vi män döljer snoppats e att det är olika storlekar på.
    Du verkar sorgligt nog ha lite erfarenhet av olika kvinnors muttor, annars skulle du veta att de kan se väldigt olika ut.

Eller vänta, sa jag sorgligt?
  • Anonym (exakt)
    Anonym (muttdöljare) skrev 2014-01-11 14:05:08 följande:
    Ja tänk så praktiskt... då behöver man bara ha ett pass att dela på. Fast längden kanske står så det vill till att man är lika lång som syrran då.
    Samla en klubb kvinnor i hela byn med ungefär samma längd, och köp en burka som ni sen lånar när ni reser.
  • Anonym (exakt)
    Anonym skrev 2014-01-11 14:06:28 följande:
    Du verkar sorgligt nog ha lite erfarenhet av olika kvinnors muttor, annars skulle du veta att de kan se väldigt olika ut.

Eller vänta, sa jag sorgligt?
    Sorgligt för TS, han är ledsen över sin bristande mutterfarenhet. Respekt.
  • sextiotalist

För att det finns sådana som du. Bara frågan ger mig svaret. Jag döljer för att jag inte är ett offentligt objekt och inte vill bli betrakta som ett sådant.

För övrigt så brukar jag ha t-shirt också när jag är på stranden, för att inte bränna mig.

• Anonym (muttdöljare)

Den gode TS har nog bara sett helrakade porrmuttor på film kanske?

• Anonym (s)
    Anonym (exakt) skrev 2014-01-11 13:38:46 följande:
     sluta jag kissar snart på mig....av skratt.
    akta dig, snart kommer den där kissfantasten och hijackar tråden. alltså personen som brukar starta trådar där "hon" har kissat på sig av olika anledningar och vill höra fler berättelser om felkissningar...och det vill vi ju inte. här ska vi diskutera döljandet av the holy mutt.

någon som har tips på annat att använda än badkalsonger på stranden?
  • Frontline
    Anonym (muttdöljare) skrev 2014-01-11 14:00:33 följande:
    Ja men då måste du alltid ha den blå kreationen på dig när du visar upp passet, så att det syns att det är du.
    Hela släkten kan samsas om ett och samma pass och körkort är ju perfekt ju...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (P)
    Anonym (muttdöljare) skrev 2014-01-11 14:09:35 följande:

Den gode TS har nog bara sett helrakade porrmuttor på film kanske?

Ts, tror att muttor döljs/syns för männens skull. Vissa vill bara vara bekväma helt enkelt.
Svar på tråden Varför döljer ni muttan?